Gå til innhold

Meniere??

Anbefalte innlegg

Gjest meniere?

Har vært hos lege nå to ganger på en uke, og skal til øre-nese-hals spesialist om 15 dager.

Har "dunking" i det ene øret, mye hodepine,nummen i ansiktet innimellom, blir fryktelig svimmel av og til. Følelse av propper i ørene (begge). Det er vel i grunnen de plagene jeg har.

Skal vel nå utredes for om det kan være Meniers sykdom.

Har lest litt om dette på nettet, og synes det virker veldig skremmende. Med at hørselen vil bli redusert kanskje bli borte på øret, og at det også kan føre til at man blir ufør. Skremmende, er 37 år og har to barn. 2 år, og 14 år.

Er det noen der ute som har informasjon om sykdommen. Kan man fortsette sitt yrkesaktive liv????

Hvordan vil tilværelsen bli??

Håper på mange oppklarende svar, var dårlig med det hos fastlegen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144222-meniere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har du fått svar på dine spørsmål hos øre,nese hals?

Dine plager likner veldig på mine. men jeg har fått besjed om at d kommer fra nakken. En nakkeskade altså... Har fått besjed om å trene styrke trening , jeg har trent i ca 1 år uten stor bedring. Er plaget med balansen og får vondt av lys og spesiellt se ut vinduet, da får jeg veldig vondt i hode... Jeg bhar også dotter i ørene og plaget med hovne slimhinner i nesen.Håper du finner ut hva som feiler deg. Håper du kan svare meg også.... *s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144222-meniere/#findComment-917533
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...