Gå til innhold

hagebenk fra obs

Gjest mangler hagemøbler

Anbefalte innlegg

Gjest mangler hagemøbler
Skrevet

Slik det er på lekeplasser; bord i midten og to benker som henger sammen. Den de selger nå, er den solid og god? Noen som har prøvd den?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Hvor har du sett denne? Jeg har kun sett hagebenk i smijern og tre...

Gjest mangler hagemøbler
Skrevet

Hvor har du sett denne? Jeg har kun sett hagebenk i smijern og tre...

I brosjyre fra obs på mariero (utenfor stavanger). Koster 1000, ellers koster de jo 2500 (solide).

Bente831365380491
Skrevet

I brosjyre fra obs på mariero (utenfor stavanger). Koster 1000, ellers koster de jo 2500 (solide).

Kan du ikke bare dra å se på den da! Du ser ganske raskt om det er solide greier eller om det bare er noe drit!

Gjest mangler hagemøbler
Skrevet

Det er et lite stykke å kjøre, og mannen min visste ikke om han gadd kjøre ut (jeg har ikke lappen). Men jeg har selvsagt lyst til å se på den:)

Gjest mangler hagemøbler
Skrevet

Kan du ikke bare dra å se på den da! Du ser ganske raskt om det er solide greier eller om det bare er noe drit!

Svarte til deg rett under innlegget mitt..

Annonse

Bente831365380491
Skrevet

Det er et lite stykke å kjøre, og mannen min visste ikke om han gadd kjøre ut (jeg har ikke lappen). Men jeg har selvsagt lyst til å se på den:)

Du kjenner ingen der som kan fare å se på den da? Eller ringe butikken og spørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...