Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne på 35 år og er bekymret fordi jeg vet ikke hva jeg feiler.

Det hele startet for 3 mnd siden med lett lammelse på høyre side av ansiktet og jeg mistet smakssansen. Dette forsvant etter ca 2 uker så fikk jeg ansiktslammelse på venstre side av hodet, kunne ikke blinke og var skjev.Dette ga seg litt etter litt etter ca 6 uker. Direkte etter det har jeg nå en lammelse i venstre arm og fot, nummenhet/følelsesløshet i og rundt munnen, problemer med å snakke like fort som før og jeg har problemer med balansen når jeg går. Jeg er virkelig bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144243-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...