Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg så på det var Macy død i en bilylykke.......i dag var hun jammen på plass i serien igjen.

Hva har skjedd? Sto dama opp fra de døde??

Fortsetter under...

Gjest liker best cæsar
Skrevet

Sikker på at det ikke er en ond tvilling eller noe??? Det er jo så typisk i såpeserier at sånt skjer. Eller så var det faktisk ikke hun som satt i bilen, og dermed så overlevde hun.

Det er så mye rart med disse seriene, og det er ikke lett å bli klok på!

Men nå følger ikke jeg med på glamour heller da!

Gjest addicted to soap
Skrevet

Som vanlig i såpeserier fannt de ikke levningene etter henne, dermed har de hele tiden holdt muligheten åpen for et comeback. Tror hun liksom ble reddet av noen forbipasserende, som tok henne med til Italia og der forelska de seg - men så kom Thorne dit og tilfeldigvis støtte på henne (så sannsynlig som KUN såpeserier kan være...)

Gjest I såpenes verden er ingenting umulig
Skrevet

Jo, da, Macy døde i en bilulykke...... trodde alle. Men så viste det seg at hun var jo ikke død likevel. Hun hadde blitt slengt vekk fra bilen av eksplosjonen og havnet langt uti skogen og der hadde.. bla. bla. bla - husker ikke helt. Men faren fant henne ihvertfall og så tok han henne med til Italia. En lang (og usannsynlig) historie, som jeg ikke gidder referere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...