Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Pc'en har fått noe i vrangstrupen, med det resultat at absolutt alle linker under "Favoritter" forsvant. Nå er jeg i ferd med å samle inn igjen, men den til Clue Lookup (?), den gratis-versjonen, som jeg fikk av deg, den mangler jeg. Den var VELDIG kjekk å ha.

Kunne jeg få linken på nytt av deg, tror du?

På forhånd tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144253-s%C3%B8r-trenger-den-linken-p%C3%A5-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ikke du egentlig stikke, og aldri komme tilbake igjen? Det gjør meg ikke noe at du er her altså, syns bare å huske at jeg leste det for noen uker siden..

Ombestemte du deg?? =)

Hæ? Det er da mulig å spørre om en enkelt ting jeg trenger av en bruker her, vel? Eller er det forbudt?

Annonse

Gjest Ikke noe nytt her ser jeg

Hæ? Det er da mulig å spørre om en enkelt ting jeg trenger av en bruker her, vel? Eller er det forbudt?

Og du biter fra deg så godt du kan enda ser jeg. Det er best å ta alt opp i verste mening, ikke sant? ;-)

Herregud da, det må vel være lov å stille et enkelt spørsmål? Du skrev nemlig at du aldri skulle komme tilbake igjen, aldri, med mindre du ble gravid.

Kanskje like greit at du forsvant, når du skal være så forbanna sur?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...