asterix Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 http://www.countmeincalendar.info/countme/CMICampaigns.nsf/UNIDs/3F97D8EEFCE38CC385256DD70052860C Vi hørte om dette på radioen mandag formiddag, og ungene var straks enige, så her er skjermen svart denne uka. Andre som koser seg helt uten tv denne uka? 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg er altfor avhengig...kunne ikke gå glipp av Mordkommisjonen, Judging Amy, Idol og Stingers... Men vi har beveget på oss forde, siden vi var i svømmehallen idag. 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Nei, jeg kutter ikke ut noe som helst av slike grunner. Jeg klarer selv å kontrollere mengden TV-titting og ser uansett ganske lite på TV. 0 Siter
asterix Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Nei, jeg kutter ikke ut noe som helst av slike grunner. Jeg klarer selv å kontrollere mengden TV-titting og ser uansett ganske lite på TV. Vi ser heller ikke mye på tv og har hatt lange tv-frie perioder før også helt av oss selv, men spesielt ungene synes det er ekstra gøy å gjøre det nå når det er en internasjonal kampanje. 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Vi ser heller ikke mye på tv og har hatt lange tv-frie perioder før også helt av oss selv, men spesielt ungene synes det er ekstra gøy å gjøre det nå når det er en internasjonal kampanje. Ja, hvis dere har barn kan jeg jo se poenget (vi er bare to). Skjønt da jeg var liten hadde jeg aldri i verden klart en TV-fri uke, selv om vi bare hadde én kanal. :-) 0 Siter
Rubia Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg må flaut inrømme at jeg så vidt har fått med meg at det skulle være en slik uke...en eller annen gang...så lite følger jeg med på tv... ergo har tv stått på i ny og ne som vanlig her i huset... *rødme* 0 Siter
Klara Q Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hva? Jeg hører ikke hva du sier, for Cartoon Network står og gauler i bakgrunnen! (BOING! WHAM! KA-BOOM!) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Som 100% sykemeldt og alene i heimen så er det ikke snakk om å kutte ut TV'n nei.. :-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg er altfor avhengig...kunne ikke gå glipp av Mordkommisjonen, Judging Amy, Idol og Stingers... Men vi har beveget på oss forde, siden vi var i svømmehallen idag. hmmmmmmm....er det Drammen du kommer fra? ooops...glemte meg, det kan du ikke svare på...jaja..;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 hmmmmmmm....er det Drammen du kommer fra? ooops...glemte meg, det kan du ikke svare på...jaja..;-) he he, neida, det er ikke Drammen. 0 Siter
cecily Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 he he, neida, det er ikke Drammen. Nei, det er en mye kjekkere plass enn Drammen. Om jeg ikke husker helt feil fra dialektdiskusjonen da. Mener å huske at du har en ganske så pen dialekt. c",) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Nei, det er en mye kjekkere plass enn Drammen. Om jeg ikke husker helt feil fra dialektdiskusjonen da. Mener å huske at du har en ganske så pen dialekt. c",) Nettopp 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ikke hørt om... men jeg har ikke sett så mye på TV likevel. Fikk med meg sex og singelliv mandag og friends i går. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Nettopp Ja, nå husker jeg det også ;o) 0 Siter
Gjest TV-less Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Har ikke hatt tv siden 13 mars vi! Og får gjort masse på ettermiddagen/kvelden. Lest en del, masse turer, besøkt folk, spilt masse kort, pratet utrolig masse mer enn vanlig... : ) Men må innrømme jeg savner tvn litt da. Vi får ikke inn en eneste kanal, ikke NRK engang! Har ikke antenne på tv´n. Håper vi får kabel snart da! men TV er en dårlig vane. Man klarer seg utmerket uten. Nyheter finnes også på radio, intenett og aviser. MÅ ikke se de på tv. 0 Siter
salome Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Vi ser så lite på TV at det ikke er så mye vits i. For tida har ungene så mange aktiviteter ute (sykling, ballspill etc) at barne-TV blir glemt. Selv så jeg på "Typisk norsk" i går. Det er et av de få programmene jeg liker, så det ville jeg ikke gå glipp av. Men det går i reprise på tirsdager på NRK2 for de som tar inn det, hos oss er det dårlig mottak på NRK2. Men jeg forstår godt poenget med å gjøre det når det er en internasjonal kampanje. Jeg nevnte det forøvrig for min førstefødte, og hun sa hun var villig til å droppe Idol på fredag (!!), men det kan jo ha noe å gjøre med at Maria gikk ut sist... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Oj, visste ikke om den uka der. Har nok hatt den litt på, ja.. Men ser generelt mye mindre tv nå enn før! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Kutte ut TV???? En HEL uke???? Men skjerm klarer dere dere ikke uten da - sitter jo her alle dere jo.... Til sommeren skal vi på hytta. Den ligger på en øy, uten strøm og mobildekning bare på toppen av øya som er 200 meter høy. Vi har fire uker ferie vi. Blir ikke der hele tida da, men har masse helger fra vi setter ut båten nå på lørdag og laaangt utpå høsten. Har en tenåring som tror at vi ikke er vel bevart. Tenker han får litt mosjon når han må klatre opp på øya for å holde SMS kontakt med kompisene sine...:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.