Gjest A.Tr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Va forleden til min fastlege for å undersøken noen "tørre" omeråder på overkroppen min. Dette mente han var en type sopp og sendte derfor med meg en type salve hjem, som jeg skal smøre på de "tørre" omerådene to ganger for dagen, i to uker. Vel det er forsåvidt greit. Men når jeg kom hjem begynte jeg å tenke på følgende spørsmål: * Hvis jeg er i kontakt med "kilden" til vanlig, vil det da forsvinne til slutt? Hva som er kilden vet jeg ikke, men har en mistanke om underlaget/dusjen på treninga. * Kjæresten min har tydlighvis fått et par slike omeråder også, da har æ smittet han vel? Bør han da begynne me samme kuren? * Hva me klær man bruker, blir ikke disse en smittekilde, slik at man kan smitte andre omeråder på kroppen? * Hvor smittsom er soppen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144274-sopp-i-huden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.