Gå til innhold

Han er serelisert

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei jente på 18 år som er sammen med en på 52 år. Vi vil gjerne ha barn sammen men han er sterelisert. Hva skal vi gjøre. Vi har vært hos legen, men han sendte bare et brev til sykehuset. nå venter vi på en time, men dette tar jo lang tid. Håper noen kan hjelpe meg.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, særlig. 18 og 52?

Tror dette er et tulleinnlegg, jeg.

Og så forum for astma- og lungesykdommer?

*ler*

Gjest mor i juni
Skrevet

hei Liana-puz, er du sikker på at Astma- og lungesykdommer er rette forum? ;-)

"Sterilisering er et permanent inngrep. Det er vanskelig å gjøre om inngrepet, slik at du kan bli fruktbar igjen. Kun 25-50 % av disse forsøkene er vellykkede. Har du først blitt sterilisert må du regne med at du aldri vil kunne bli far på vanlig måte."

http://www.lommelegen.no/art/art2077.asp

Hvis innlegget er seriøst, da...

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, særlig. 18 og 52?

*ler*

Litt tynt dette her ja.. :-)

kjerringskinn
Skrevet

Ja, særlig. 18 og 52?

*ler*

Amber da! Det KAN jo hende de får symtomer på astma når de sjekker om steriliseringen holder mål... ;-)

Skrevet

Amber da! Det KAN jo hende de får symtomer på astma når de sjekker om steriliseringen holder mål... ;-)

*LOL*

Annonse

Skrevet

*knise* joda, det kan vel være, det.

Skrevet

Heisann..skjønner du har det travelt..Har du hørt på privatklinikker?? Kan være kortere ventetid på andre sykehus osv..Lykke til da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...