Liana_puz Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 jeg er ei jente på 18 år som er sammen med en på 52 år. Vi vil gjerne ha barn sammen men han er sterelisert. Hva skal vi gjøre. Vi har vært hos legen, men han sendte bare et brev til sykehuset. nå venter vi på en time, men dette tar jo lang tid. Håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, særlig. 18 og 52? Tror dette er et tulleinnlegg, jeg. Og så forum for astma- og lungesykdommer? *ler* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 hei Liana-puz, er du sikker på at Astma- og lungesykdommer er rette forum? ;-) "Sterilisering er et permanent inngrep. Det er vanskelig å gjøre om inngrepet, slik at du kan bli fruktbar igjen. Kun 25-50 % av disse forsøkene er vellykkede. Har du først blitt sterilisert må du regne med at du aldri vil kunne bli far på vanlig måte." http://www.lommelegen.no/art/art2077.asp Hvis innlegget er seriøst, da... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, særlig. 18 og 52? Tror dette er et tulleinnlegg, jeg. Og så forum for astma- og lungesykdommer? *ler* Litt tynt dette her ja.. :-) 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, særlig. 18 og 52? Tror dette er et tulleinnlegg, jeg. Og så forum for astma- og lungesykdommer? *ler* Amber da! Det KAN jo hende de får symtomer på astma når de sjekker om steriliseringen holder mål... ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Amber da! Det KAN jo hende de får symtomer på astma når de sjekker om steriliseringen holder mål... ;-) *LOL* 0 Siter
amber sun Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Amber da! Det KAN jo hende de får symtomer på astma når de sjekker om steriliseringen holder mål... ;-) *knise* joda, det kan vel være, det. 0 Siter
snuskelusk Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Heisann..skjønner du har det travelt..Har du hørt på privatklinikker?? Kan være kortere ventetid på andre sykehus osv..Lykke til da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.