Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 .....eller er det bare hos meg? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Her er det også sirup. Og hundre nyeste har hengt seg opp. Og jeg fikk ikke poste nytt innlegg(eller kanskje jeg har sendt det tretten ganger og det bare ikke har kommet opp enda..:-o) Så her er det hvertfall mye som ikke stemmer.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Her er det også sirup. Og hundre nyeste har hengt seg opp. Og jeg fikk ikke poste nytt innlegg(eller kanskje jeg har sendt det tretten ganger og det bare ikke har kommet opp enda..:-o) Så her er det hvertfall mye som ikke stemmer.. :-) Det kommer sikkert opp en hel masse dobble innlegg hehe 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Det kommer sikkert opp en hel masse dobble innlegg hehe Jepp! Ser at mine mistanker om egen seriesending ikke var ubegrunnede..:-o Godt å se at det dog var flere enn meg som har vært iherdige på sendknappen.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jepp! Ser at mine mistanker om egen seriesending ikke var ubegrunnede..:-o Godt å se at det dog var flere enn meg som har vært iherdige på sendknappen.. Men det er jo fryktelig irriterende når man skal sende et innlegg og ingenting skjer ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Men det er jo fryktelig irriterende når man skal sende et innlegg og ingenting skjer ) Jeg trodde også at ingenting skjedde.. Det tok bare femminutter eller mer før det vistes.. Så dine innlegg kommer nok også opp snart(flere ganger?) Rart det er helt uproblematisk å svare inni en tråd, sånn som her,forresten.. Når alt annet skal være sært.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg trodde også at ingenting skjedde.. Det tok bare femminutter eller mer før det vistes.. Så dine innlegg kommer nok også opp snart(flere ganger?) Rart det er helt uproblematisk å svare inni en tråd, sånn som her,forresten.. Når alt annet skal være sært.. :-) Nei, jeg leste et annet forum samtidig så jeg sendte en gang og hoppet dit. Merkelig det der men det er et amerikansk forum og jeg så at de hadde har 6000 medlemmer men det er slett ikke så mange innlegg som på dol. Det går mye tregere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.