musikeren Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Jeg har gjenoppdaga Toros italienske gryte. Har ikke prompa så mye siden Krimkrigen. Og som det lukter... Å fyh! Og ellers er det noe i det at en god porsjon ertesuppe absolutt er heftige saker. Tacomat er også brukbart. Indisk er bra, men det svir så innihælvete i ræva. Og kylling. Jeg liker kylling. Ikke på grunn av prompinga, men fordi det setter skikkelig fart på sakene. Slår ikke feil, ca ti-femten minutter etter en god kyllingmiddag må jeg på do, og da.... FLAHBADABAFH!!! Tjoho! :-) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Kanskje du burde sitte på do til du er ferdig; du har en tendens til å søle her på DOL også. 0 Siter
musikeren Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Kanskje du burde sitte på do til du er ferdig; du har en tendens til å søle her på DOL også. Du er ikke tilhenger av kjemisk krigføring? :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.