Sør Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 ...over at katten har fått den bjellen den fortjener. Det er ikke moro for venstresosialister å møte seg selv i døra. Du må nok komme med noe mer enn fantord om du skal komme ut av dette med et minimum av ære i behold. Våg å gå i dybden av sakene, istedenfor å oppføre deg som en AKP-pøbel. Igjen ser vi at du ikke evner å diskutere sak. Israel er IKKE en demokratisk stat, så lenge alle landets borgere ikke har samme rettigheter. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Igjen ser vi at du ikke evner å diskutere sak. Israel er IKKE en demokratisk stat, så lenge alle landets borgere ikke har samme rettigheter. Eller kanskje jeg heller burde spørre hvorfor. Du løper jo i den samme tredemølla nå som du gjorde da jeg kom inn her for fem - seks år siden. Og det får du bare fortsette med - alene. 0 Siter
Sør Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Eller kanskje jeg heller burde spørre hvorfor. Du løper jo i den samme tredemølla nå som du gjorde da jeg kom inn her for fem - seks år siden. Og det får du bare fortsette med - alene. Du kan forsøke deg på å diskutere sak, istedet for vrøvl om påståtte "marxister" hver gang du blir satt fast. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Du kan forsøke deg på å diskutere sak, istedet for vrøvl om påståtte "marxister" hver gang du blir satt fast. Satt fast? *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.