Gå til innhold

Begrepet terrorisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

...over at katten har fått den bjellen den fortjener. Det er ikke moro for venstresosialister å møte seg selv i døra.

Du må nok komme med noe mer enn fantord om du skal komme ut av dette med et minimum av ære i behold. Våg å gå i dybden av sakene, istedenfor å oppføre deg som en AKP-pøbel.

Igjen ser vi at du ikke evner å diskutere sak.

Israel er IKKE en demokratisk stat, så lenge alle landets borgere ikke har samme rettigheter.

Skrevet

Igjen ser vi at du ikke evner å diskutere sak.

Israel er IKKE en demokratisk stat, så lenge alle landets borgere ikke har samme rettigheter.

Eller kanskje jeg heller burde spørre hvorfor. Du løper jo i den samme tredemølla nå som du gjorde da jeg kom inn her for fem - seks år siden.

Og det får du bare fortsette med - alene.

Skrevet

Eller kanskje jeg heller burde spørre hvorfor. Du løper jo i den samme tredemølla nå som du gjorde da jeg kom inn her for fem - seks år siden.

Og det får du bare fortsette med - alene.

Du kan forsøke deg på å diskutere sak, istedet for vrøvl om påståtte "marxister" hver gang du blir satt fast.

Skrevet

Du kan forsøke deg på å diskutere sak, istedet for vrøvl om påståtte "marxister" hver gang du blir satt fast.

Satt fast?

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...