Gå til innhold

Angst


zara 2

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har angst, og det ganske sterkt også.Det har blitt verre de siste årene,og nå føler jeg at jeg er avhengig av vival. Jeg kan våkne med angst,og prøver i det lengste med å ikke ta vival.Det værste er at noen ganger hjelper det nesten ikke.Må kanskje ta to eller 1 1/2.Jeg gruer meg til omtrent alt!!

Jeg er svimmel,vondt i hele kroppen,sliten,urolig,skjelven,og har ofte problemer med pusten.Det er nesten det værste,for føler jeg ikke får trekt pusten ordentlig og jeg blir enda mer svimmel. Kan komme mens jeg er på vei til butikken med bilen,og jeg må kjøre hjem igjen. Nå er det slik at jeg tat vival til nesten alt jeg skal.

Det er grusomt. Jeg har vært sykemeldt lenge,men nå må jeg ut i jobb. Attføring.Må jo bare prøve,men herregud, jeg gruer meg.

Jeg står på vente liste til gaustad kompetansesenter for angstlidelser.Har gjort det i over 1 og halvt år. Noen som har vært der?

Hvordan skal jeg bli mindre avhengig av vival egentlig?

Uten det klarer jeg meg ikke.Da blir det kun et innesittende liv. Og det går ikke.Jeg har to barn som skal følges opp på skoler og aktiviteter. Jeg klarer det,men ikke uten vival. Og jeg skulle ønske jeg hadde klart meg uten.

Har noen de samme problemene som meg?Jeg har prøvd forskjellige antidepressiva,men hjelp ikke. Har prøvd,Cipramil og Anafranil.

Hva skal jeg gjøre??

Hilsen zara 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...