Gå til innhold

min verste fiende......


Gjest browneyed girl

Anbefalte innlegg

Gjest browneyed girl

er meg selv.....!!er så lei av uendelig tenking dag ut og dag inn.......tror jeg blir seriøst gal snart.....!!Alt mulig lar jeg gå innover meg og tankegangen blir en evig kamp...!!klarer så fint å trøkke meg selv ned i gjørma og sparke meg mens jeg ligger nede....!!Føler jeg ikke fortjener å ha det bra med meg selv.Er så ufattelig slitsomt......

Noen andre som har det på samme måten??Noen tips hva jeg kan gjøre når jeg begynner å tenke som verst?

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tegner.

og når det er virkelig ille røyker jeg hasj. Håper du ikke har det så ille :)

skikkelig fælt å fortelle at jeg gjør det, hvertfall hvis du ikke gjør det selv.. husk og at de hardere stoffene er virkelig like ille som de skal ha det til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tegner.

og når det er virkelig ille røyker jeg hasj. Håper du ikke har det så ille :)

skikkelig fælt å fortelle at jeg gjør det, hvertfall hvis du ikke gjør det selv.. husk og at de hardere stoffene er virkelig like ille som de skal ha det til!!

okay jeg burde utdype innser jeg, skriv et brev til den du krangler med, forstå hvorfor den du krangler med er redd.

forståelse for deg selv kan man si.

Jeg har en dominant venn som ikke lar meg være som jeg vill når jeg er hos han (og må huskes, jeg er helt paranoidt redd for han i tilleg), han er sykelig narssisistisk.

Det skaper masse tvangstanker som jeg blir kranglende med hele tiden, omhandler mest musikk.

det er også ikke ulovelig at ha motstridende følelser i seg, selv hvis noen av de kan virke helt rare iforhold til den oppfattning man har av seg selv. noe jeg alt for ofte glemmer, og prøver å slå ned følelsen med makt, noe som resulterer i at jeg blir redd for at jeg gjør sånn og det blir helt forvirret og skyldfølelser... og det nytter ikke å jobbe med konflikten.

Det er litt sånn jeg ser på det, og måten jeg løser det på. Håper ikke jeg er belærende, husk at alle hoder er ulike!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest browneyed girl

jeg tegner.

og når det er virkelig ille røyker jeg hasj. Håper du ikke har det så ille :)

skikkelig fælt å fortelle at jeg gjør det, hvertfall hvis du ikke gjør det selv.. husk og at de hardere stoffene er virkelig like ille som de skal ha det til!!

nei jeg holder meg langt unna slike ting......!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest browneyed girl

okay jeg burde utdype innser jeg, skriv et brev til den du krangler med, forstå hvorfor den du krangler med er redd.

forståelse for deg selv kan man si.

Jeg har en dominant venn som ikke lar meg være som jeg vill når jeg er hos han (og må huskes, jeg er helt paranoidt redd for han i tilleg), han er sykelig narssisistisk.

Det skaper masse tvangstanker som jeg blir kranglende med hele tiden, omhandler mest musikk.

det er også ikke ulovelig at ha motstridende følelser i seg, selv hvis noen av de kan virke helt rare iforhold til den oppfattning man har av seg selv. noe jeg alt for ofte glemmer, og prøver å slå ned følelsen med makt, noe som resulterer i at jeg blir redd for at jeg gjør sånn og det blir helt forvirret og skyldfølelser... og det nytter ikke å jobbe med konflikten.

Det er litt sånn jeg ser på det, og måten jeg løser det på. Håper ikke jeg er belærende, husk at alle hoder er ulike!!

takk for svar!!sant som du sier at alle hoder er ulike.

Har nok noen ordntlige oppgjør med meg selv fra tid til annen...!!Tar meg bare ufattelig nær av ting uavhengig hvem det kommer i fra!ordntlig slitsomt da!!men jeg er vel bare en veldig sårbar sjel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!!sant som du sier at alle hoder er ulike.

Har nok noen ordntlige oppgjør med meg selv fra tid til annen...!!Tar meg bare ufattelig nær av ting uavhengig hvem det kommer i fra!ordntlig slitsomt da!!men jeg er vel bare en veldig sårbar sjel....

jeg pleier repetere ting som plager meg på ark, bare beskrive skriftlig det som plager enn, det ser skikkelig hollywood psykologisk thriller ut, men det er skikkelig hærlig. bare la handen skrive. så hvis du vill skremme dine nærmeste kan du klistre de opp på rommet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest browneyed girl

jeg pleier repetere ting som plager meg på ark, bare beskrive skriftlig det som plager enn, det ser skikkelig hollywood psykologisk thriller ut, men det er skikkelig hærlig. bare la handen skrive. så hvis du vill skremme dine nærmeste kan du klistre de opp på rommet ditt!!

hehe.....!huff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...