Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva gjør jeg når jeg møter han? forrige gang løp jeg raskt vekk og gråt i et døgn etterpå.. er redd jeg gjør det samme.. vil så gjerne ha noen andres reaksjoner på å møte han igjen.. hvordan overleve det og ikke isolere seg mer? drittsekken går rundt hvor han vil når han vil.. jeg vil bare slippe å møte han.. aller helst vil jeg jage han ut av byen, men tror det blir litt vanskelig.. har noen et råd til meg?? trenger det virkelig, får ikke fred i hodet..

-vaness-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144402-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Har ikke noe svar til deg,annet at jeg lever med den samme redselen.Overgriperen min bor i hovedstaden,og en av grunnene til at jeg vegrer meg mot å dra dit så ofte er sjangsen på å treffe på ham.Har nemlig aldri tatt noe oppgjør med ham. Og vet ikke hvordan han vil reagere på å treffe på meg.Han benekter alle overgrep selv om han ble dømt for to voldtekter på en annen jente.Og et 20 talls jenter stod frem i kjølvannet av anklagene.Men ikke jeg,for på det tidspunktet var jeg ennå så manipulert. Aner ærlig talt ikke noe om hvordan jeg kommer til å reagere.Går og ser meg over skuldra når jeg vandrer på Karl Johan. Dette minner meg på at jeg må ta dette nærmere opp med psykiateren min. Kommer han med noe fornuftig,skal jeg dele det med deg. Forbaska drit. Søren om han skal få styre livet mitt på denne måten. Herved planlegges en Oslotur til en venninne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144402-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-913352
Del på andre sider

Har ikke noe svar til deg,annet at jeg lever med den samme redselen.Overgriperen min bor i hovedstaden,og en av grunnene til at jeg vegrer meg mot å dra dit så ofte er sjangsen på å treffe på ham.Har nemlig aldri tatt noe oppgjør med ham. Og vet ikke hvordan han vil reagere på å treffe på meg.Han benekter alle overgrep selv om han ble dømt for to voldtekter på en annen jente.Og et 20 talls jenter stod frem i kjølvannet av anklagene.Men ikke jeg,for på det tidspunktet var jeg ennå så manipulert. Aner ærlig talt ikke noe om hvordan jeg kommer til å reagere.Går og ser meg over skuldra når jeg vandrer på Karl Johan. Dette minner meg på at jeg må ta dette nærmere opp med psykiateren min. Kommer han med noe fornuftig,skal jeg dele det med deg. Forbaska drit. Søren om han skal få styre livet mitt på denne måten. Herved planlegges en Oslotur til en venninne.

takk for svar.. gi meg en lyd om hva psykiateren din svarer.. har spurt selv, men aldri fått et svar jeg følte jeg kunne leve med.. bare noe sånt som, det blir nok lettere etterhvert og kanskje du en dag vil gå rett forbi uten å tenke på det.. syns det var helt tåpelig å svare noe sånt.. er jo helt feil å tro at all smerten bare vil forsvinne endag.. men godt å høre det finnes andre som sliter med det og..

lykke til på osloturen.. syns du er tøff..

smil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144402-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-914027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...