Gå til innhold

Slik gikk bukplastikken.....

Anbefalte innlegg

Jeg bør vel kanskje ikke skrive dette her, for det gikk ikke så bra....

Eller...operasjonen gikk vel bra, den, men jeg fikk komplikasjoner noen timere senere....

Det som nesten var mest nedtur etter all den slankinga og fokuseringa på 76 kg, var at han ikke veide meg en gang før han la eg på oerasjonsbordet...han sa bare "du ser slankere ut nå enn sist"

Så var operasjonen over, og jeg fikk reise hjem, 2 timer og 45 minutter etter jeg ankom klinikken!!!

Hadde litt over en times reisevei hje, og da jeg kom inn døra hjemme måtte jeg på do, og der besvimte jeg. Så dro vi på legevakta, der lå jeg en time med beina høyt, før jeg ble lagt inn på akuttm ottaket og observasjonsposten. Jeg hadde kjempelavt blodtrykk (95/47) og Hb (blodprosent) på 11,5, som etterhvert sank kjapt til 8,9. Lå en natt på obs.posten, før jeg ble flytta over på mage.tarm. Der fikk jeg blodoverføring og ble i 2 dager. Var på ultralyd hvor de mente de så 2 blødninger....

Ble utskrevet i dag med beskjed om å ikke slanke eg med det første :)

Er hoven som bare fy, veier 4 kg mer enn på mandag, men så pøste de jo i meg 5 liter intravenøs på en snupp,da.....

Blå er jeg også, ser ut som, og føler meg som, om jeg er rundjult!!!!!!

Men det blir vel bra til slutt....magen ser egentlig ganske fin ut, tross alt...

Skal si mer om resultatet etter hvert når hevelsen har gått ned om noen uker/mnd.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144430-slik-gikk-bukplastikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mor-til-gutt

Uff, stakkars deg! Det var vel ikke slik du hadde forventet deg å oppleve operasjonen....

Jeg tror slikt hører til sjeldenhetene, selv om vi må ha det i tankene at det kan skje. Bry deg ikke om de ekstra kiloene, de forsvinner nok når du har fått kommet deg.

Jeg har sett for meg at jeg må holde senga ihvertfall 1 uke etter en sånn operasjon, med både smerter og svimmelhet. Det er jo tross alt et kirurgisk inngrep.

Vel, der ligger du nyoperert, og her sitter jeg med pløsahuden min og har ikke råd til operasjon de første årene.

Vel vel, får bare fortsette å drømme:)

God bedring!

• 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hei

Har du lyst å fortelle hvor du fikk utført operasjonen din?

Er ute etter å finne gode/dårlige referanser i forb. med egen bukplastikk

Håper det går bra med deg nå og at du er fornøyd med resultatet?

Hei!

Jeg fikk utført min bukplastikk på Drammen Private Sykehus.

Har ikke vært på kontroll siden i juni, skulle sikkert vært det, men er fornøyd. Er fortsatt øm i magen, og jeg er litt hard der hvor arret er, ellers er jeg fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...