Gå til innhold

Hvordan får jeg tak i Twin Peaks?

Anbefalte innlegg

Gjest palmer
Skrevet

Vil gjerne ha hele serien, enten på VHS eller DVD. I videobutikken selger de bare første sesong. Finner ikke noe ellers på nettet heller....

Noen som vet råd?

Skrevet

pussig at du nevner det nå.. Tidligere ikveld kom jeg til å tenke på den sangen som var ifht filmen!!!

Nei,, jeg vet ikke hvor du kan få tak i filmen.

Lykke til!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sesong 2 skulle kommet ut på dvd for nøyaktig ett år siden, men den ble utsatt. Den nye utgivelsesdatoen ble også forandret på, noe også den neste ble.

De siste ryktene sier at sesong 2 kommer i handelen til høsten, og inntil da er det ikke annet å gjøre enn å drikke kaffe og spise kirsebærpai.

Blir den ytterligere forsinket får vi sende Bob på Paramount.

Utgivelsen er forresten ikke bare forsinket i Norge. Problemet spenner over hele verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...