Gjest Jordie Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Jeg har hotmail.com adresse, som jeg har hatt i mange år og aldri hatt noe surr med. MEN nå har jeg skikkelige problemer, når jeg får mailer som jeg vil videresende, blir de forandret og det blir vanskelig å lese mailene, de blir pakket inn på en måte, så det som blir sendt står skikkelig rotete! Ikke så flink til å forklare for meg, men prøver: For eksempel kan jeg få en vits på mail, som står som punkter nedover med mellomrom og oversiktlig skrevet, når jeg skal videresende den mailen eller svare på den, kommer den opp helt anderledes, så de som får mailene fra meg får noe rotete greier. Har ikke hatt dette problemet før jeg lastet opp ny versjon av msn (gjett om jeg angrer!) Noen som vet hvordan jeg går fram for å få orden på mailen min? 0 Siter
Gjest Jordie Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Gjøss, ikke et eneste svar??? Trodde det bare var jeg som er grønn når det gjelder data jeg.... -tydeligvis bare "grønne" som meg her inne... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.