damedame Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 ...medfører minst mulig spy-ware? På forhånd takk for svar. 0 Siter
damedame Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 Kazaa Lite Har hatt Kazaa tidligere og det var noe d... Tør jeg installere Kazaa Lite? Har du prøvd det? Intet spy-ware? 0 Siter
Gjest arneknäpp Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 WinMX har ingen spy-ware.) soulseek! genialt progrram, ikkeno spyware såvidt jeg vet... 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 soulseek! genialt progrram, ikkeno spyware såvidt jeg vet... Foretrekker winMX jeg:o) 0 Siter
arnehepp Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Foretrekker winMX jeg:o) det spørs mye hva man vill ha tak i, alle programmer har liste pop i masse, men når man leter etter skins'n'punks volume 1 eller john coletranes olè (hele albumet !!) så er det en utfordring i det meste annet en soulseek 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 det spørs mye hva man vill ha tak i, alle programmer har liste pop i masse, men når man leter etter skins'n'punks volume 1 eller john coletranes olè (hele albumet !!) så er det en utfordring i det meste annet en soulseek Hele album er ikkeno problem på WinMX heller. Ellers så har ikke jeg noe interesse av sånne søk du beskriver. Så jeg holder meg fortsatt til winMX. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 soulseek! genialt progrram, ikkeno spyware såvidt jeg vet... Hva er adressen til Soulseek? 0 Siter
arnehepp Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Hva er adressen til Soulseek? http://www.slsknet.org//download.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.