-migr- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Når jeg tar acetylsalisylsyre tabletter mot migreneanfall får jeg ofte vondt i magen, og halsbrann. Er til tider mye plaget av halsbrann, men migrenesmertene er verre hvis jeg ikke tar smertestillende. Paracetamol tabletter hjelper veldig mye dårligere enn acetylsalisylsyre(dispril etc), to dispril tidlig i migreneanfallet fjerner vanligvis smertene helt. Har funnet ut at det finnes noen liknende tabletter, såkalte selektive COX-2 hemmere, "Vioxx". De er svine-dyre. og jeg må vel ha resept for å få tak i slike. Virker disse smertestillende og er de såpass mye mer skånsomme mot magen at det er verdt pengene? Mot halsbrann hjelper det ganske bra med zantac. Er det noe problem å ta disse sammen med acetylsalisylsyre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144506-alternative-smertestillende-cox-2-hemmere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.