Gå til innhold

HEI! finnes det noen?


berbix

Anbefalte innlegg

Finnes det noen som har vært sinnsykt deprimert lenge, og som har angst for å snakke med andre mennesker (utenom dem i butikken) som ikke takler nære forhold som kjæreste. familie, barn osv. Har noen i tildfelde blitt friske etterpå. Please svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det litt slik. Jeg har ennå ikke blitt frisk, men jobber med saken :-)

Hva gjør du da? Og hvor lenge har du hatt det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du da? Og hvor lenge har du hatt det sånn?

jobber med saken:)

trener på å gå ut, snakke med folk, sitte på cafe....

trener på å endre de negative tankene jeg får om situasjonene og den skepsisen jeg har til andre mennesker:)

trener hardt under veiledning av psykolog da. og hun er veldig tøff med meg, men jeg liker det, for det hun sier er jo sant da! :) lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg har hatt det sånn i kjempemange år. Opp og ned med gode og dårlige perioder. Hatt det kjempevanskelig de siste 6-8 årene og er nå på veldig god vei til å bli bra. Må bare si at jeg har lavt stoffskifte også og at det og har spilt en stor rolle.

Har gått på medisiner i 4-5 år nå forresten.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Det finnes absolutt håp om å få det bedre. Og hvis du nå skal begynne i terapi vil terapeuten hjelpe deg med det. Kan ta tid,men i det siste er det flere som har begynt å si at de synes det skjer noe med meg(etter snart 5 år i terapi)og jeg kjenner det i grunnen selv også. Noe veldig grunnleggende i meg er i forandring ,selv om mye står igjen.Jeg merker det på reaksjonene mine, på relasjonenene jeg har til familie og omverden.Og mange andre områder.Du kan få det mye bedre. Tro på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...