Gå til innhold

En liten oppdatering

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist nå. Ville bare fortelle hvordan det går med de to sakene mine. Han siste har anmeldt meg for falsk anklage. Ble så sint når jeg fikk vite det. Synes godt han kunne spart seg det, han har gjort nok faenskap allerede. I incestsaken fikk jeg nettopp vite at han har flere på samvittigheten enn meg. Da er det ikke bare meg som innbiller meg ting, han har faktisk gjort det mot andre også. Jeg tror mer og mer at det kommer til å bli rettssak, men er så redd for å bli skuffet.... Går bare rundt og er kjempesliten for tiden, har altfor mange tanker i hodet. Og har lett for å blande sammen sakene i mitt slitne hode, spesielt i drømme. Men en blir jo sliten av å aldri få sove ordentlig og å gå rundt å vente og vente... Har jo ikke kontroll, må bare vente på hva de bestemmer. Men jeg håper virkelig han får en dom, og jeg håper virkelig at han ikke skal få lov til å jobbe med barn mer. Tenk at han har fått lov til å fortsette selv om han har vært anmeldt før og til og med sagt seg skyldig. Det er for meg utrolig skremmendes.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144565-en-liten-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Annikken!Det var fint å høre fra deg, har tenkt på hvordan det går. Jeg blir så forba.... på han som sier det er falsk anmeldelse...... IDIOT! Alt virker så enkelt for noen."det vakke min skyld",det bare ble sånn....osv. Men jeg glad for at incestsaken ser litt lysere ut. Det er alltid så godt når det er flere som kommer frem i lyset.Det er utrolig tungt å gå alene med det det.... det "hjelper" å vite at andre har opplevd det samme. Jeg savner litt støtte av de andre offrene i min sak. Vi er vel ca 5 ofre, men det er bare jeg som har stått frem. Vet at barnevernet snakket med flere av ofrene, så jeg vet at de "husker" episodene. Skulle så gjerne ha snakket med de, hørt hva de tenker og mener om saken. Vi var jo så unge alle sammen. Også overgriperen.Jeg krysser ihvertfall fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til. Stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144565-en-liten-oppdatering/#findComment-918068
Del på andre sider

Kjære Annikken!Det var fint å høre fra deg, har tenkt på hvordan det går. Jeg blir så forba.... på han som sier det er falsk anmeldelse...... IDIOT! Alt virker så enkelt for noen."det vakke min skyld",det bare ble sånn....osv. Men jeg glad for at incestsaken ser litt lysere ut. Det er alltid så godt når det er flere som kommer frem i lyset.Det er utrolig tungt å gå alene med det det.... det "hjelper" å vite at andre har opplevd det samme. Jeg savner litt støtte av de andre offrene i min sak. Vi er vel ca 5 ofre, men det er bare jeg som har stått frem. Vet at barnevernet snakket med flere av ofrene, så jeg vet at de "husker" episodene. Skulle så gjerne ha snakket med de, hørt hva de tenker og mener om saken. Vi var jo så unge alle sammen. Også overgriperen.Jeg krysser ihvertfall fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til. Stor klem fra meg.

Hei, hei og takk for svar. Vet ikke om jeg kommer til å kunne møte de andre noen gang. Vet fortsatt ganske lite om det. Skulle jo til advokaten på onsdag, men hun ringte og utsatte avtalen vår en uke. Så må vente til slutten av neste uke. Jeg vet ikke noe om hvem disse andre personene er. Jeg tror også at det finnes andre som ikke har anmeldt selv om jeg selvfølgelig ikke vet. Og han andre er en idiot. Er så enig med deg. Synes du er tøff som har stått frem. Det skal mot til. Håper de andre en dag forstår at dere kanskje kan få det bedre ved å være til støtte for hverandre. Men det er ikke sikkert de har kommet like langt i sine prosesser som det du har. Selvfølgelig er det sårt at de ikke kan være den støtten for deg som du trenger. Men husk at du er en tøffing som klarer å stå i det, og det skal du være stolt av :) Stor oppmuntringsklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144565-en-liten-oppdatering/#findComment-918874
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...