Gå til innhold

Salvesen migrene/hormonspiral

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Mikrenia !

Grunnen til at jeg ikke svarte på ditt første innlegg, var at du spurte om det var noen der ute "med erfaring", og da oppfattet jeg det som at du mente noen som selv hadde prøvd hormonspiralen. Du fikk jo også et slikt svar.

Det generelle svaret blir det samme som for p-piller : Noen med migrene får hyppigere anfall etter å ha fått hormonspiral, noen får sjeldnere anfall og de fleste merker ingen forskjell i anfallsfrekvens.

Gjest Mikrenia

Kjære Mikrenia !

Grunnen til at jeg ikke svarte på ditt første innlegg, var at du spurte om det var noen der ute "med erfaring", og da oppfattet jeg det som at du mente noen som selv hadde prøvd hormonspiralen. Du fikk jo også et slikt svar.

Det generelle svaret blir det samme som for p-piller : Noen med migrene får hyppigere anfall etter å ha fått hormonspiral, noen får sjeldnere anfall og de fleste merker ingen forskjell i anfallsfrekvens.

Tusen takk for svar! :)

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...