Gå til innhold

Vival versus Sobril


Nervebunt

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år tatt Vival ved sosiale-sammenkomster og spesielt flyturer.

Men- 5mg er for lite og 10mg synes jeg gjør meg svimmel og uten 100% kroppskontroll.

I tillegg føler jeg kroppen slapper av men hode er like engstelig som før.

Har du/dere noen råd om jeg evt. bør bytte fra Vival til et annet merke, eller evt. bruke begge deler?

Håper på et raskt svar da jeg skal fly førstkommende onsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta 7,5mg i stedenfor 10mg?

Som nevnt er vel hovedproblemet at det ikke hjelper særlig med Vival annet enn det kropslige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Som nevnt er vel hovedproblemet at det ikke hjelper særlig med Vival annet enn det kropslige.

Jeg vil anbefale deg å forsøke 0,5mg Rivotril. Evt kan denne dose både reduseres og økes etter hva som føles riktig for deg.

Min erfaring er at denne medisinen demper angst, at den virker relativt lenge, og at jeg likevel har kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Jeg vil anbefale deg å forsøke 0,5mg Rivotril. Evt kan denne dose både reduseres og økes etter hva som føles riktig for deg.

Min erfaring er at denne medisinen demper angst, at den virker relativt lenge, og at jeg likevel har kontrollen.

Jeg tar Sobril, 15 mg. Det funker bra for meg, både på stram og smertefull muskulatur og angst (i perioder, da, det er ikke noe man "går på"). Men du må ta Sobrilen et par timer før du skal fly, den virker seint, men lenger enn Vival.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...