Gå til innhold

trenger hjelp


eax

Anbefalte innlegg

jeg har etter mange år, klart å innrømme for meg selv at jeg har problemer.er allikevel livredd for å be om hjelp. For det første har jeg aldri bedt folk om hjelp til noe før(ikke en gang en matteoppgave gjennom skoletiden)+ jeg er livredd for mennesker.

Jeg prøvde å oppsøke en helsesøster en gang, bare for å se, men jeg friket helt ut når hun spurte hvorfor jeg kom dit, det endte med at jeg snakket om overfladiske ting.Jeg kan ikke bare sette meg ned og plapre til et vilt fremmed menneske.Det er en ond sirkel; jeg kan ikke få hjelp på noe vis før jeg begynner noe sted. Tok noen tester og fikk resultater dyp depresjon (oppsøk hjelp) + alvorlig angst(igjen, oppsøk hjelp)(det var litt med utfyllende da) har også hatt alvorlige spiseforstyrrelser jeg ikke er kvitt selv om jeg ikke lenger veier 30-40kg,(166cm) kan jeg gå uker uten mat, rett og slett fordi jeg ikke klarer å få det ned.jeg har ingen utdannelse så jeg vet ikke. Jeg trenger hjelp, men tør ikke snakke med mennesker! Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...