Gå til innhold

Hva er å være mandig?

Anbefalte innlegg

Gjest Sal Bass

Ikke noe fasitsvar på dette, men i mitt hode går det blant annet på:

En del muskler på kroppen.

Hår på de rette stedene.

Ikke grine så lett.

Være modig.

Litt hendig.

Stor kuk, og mye sprut.

Litt fåmælt, men veloverveid.

Over 1.80 høy.

Anser jeg meg sjøl som mandig? Litt, kanskje;-)

Hva legger du i å være mandig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144619-hva-er-%C3%A5-v%C3%A6re-mandig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

4

• Dorthe

3

• laguna1365380434

3

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sal Bass

Respektere damer.

Kunne innrømme feil.

Klare å si imot kamerater, stå for det en sjøl mener.

Klare å unngå slossing.

Hallo...... Det der er hvordan du ønsker at typen din skal være. Dvs en femidott. Det har ingenting med å være mandig å gjøre.

Gjest mallet

Hallo...... Det der er hvordan du ønsker at typen din skal være. Dvs en femidott. Det har ingenting med å være mandig å gjøre.

Det er det vi kvinner oppfatter som mandig.

Spesielt det med å kunne stå for egne meninger og ikke bare slenge seg på kameratgjengen i ett og alt.

Og det å være modig nevner du sjæl. Det å kunne innrømme egne feil er noe av det modigste man kan gjøre, og noe som gir respekt.

Det å være stolt av å kunne sprute mye oppfatter vi som litt pubertalt, og ikke mandig.

Annonse

Gjest Sal Bass

Jaja...

Du kan sikkert diskutere dette igjen om noen år, når du har runda 20 år.

Hehe, joda. Godt jeg er ferdig med tjueåra. Men spørsmålet her var altså hva det er å være mandig, og selv om det ikke er noe fasitsvar på dette så er ikke det du nevner typisk mandige sider. Kanskje bortsett fra dette med å stå imot gruppepress.

Gjest Sal Bass

Det er det vi kvinner oppfatter som mandig.

Spesielt det med å kunne stå for egne meninger og ikke bare slenge seg på kameratgjengen i ett og alt.

Og det å være modig nevner du sjæl. Det å kunne innrømme egne feil er noe av det modigste man kan gjøre, og noe som gir respekt.

Det å være stolt av å kunne sprute mye oppfatter vi som litt pubertalt, og ikke mandig.

"Vi"? Er du talskvinne for alle verdens kvinner?

Trur nok de fleste kvinner ser på stor kuk og mye sprut som mandig, sjøl om muligens ikke så mange vil innrømme det. Og igjen, spørsmålet her er altså hva man legger i ordet "mandig", og ikke hvordan du ønsker at mannen din skal være.

Forøvrig er jeg enig i at det skal en stor mann til for å innrømme en feil. Det er mandig å være ærlig, både mot seg sjøl og andre.

Trur nok de fleste kvinner ser på stor kuk og mye sprut som mandig, sjøl om muligens ikke så mange vil innrømme det. Og igjen, spørsmålet her er altså hva man legger i ordet "mandig", og ikke hvordan du ønsker at mannen din skal være.

Forøvrig er jeg enig i at det skal en stor mann til for å innrømme en feil. Det er mandig å være ærlig, både mot seg sjøl og andre.

"mye sprut"?

Gosj, det er jo ingenting annet enn kvalmt.

Jeg kan ikke forestille meg at noen kvinner synes stor kuk og mye sprut har noe med mandighet å gjøre.

Mandighet har ikke noe med det du har nedi buksa å gjøre.

Det trur jeg egentlig ikke at du mener. Da er du i så fall en av få. Midt under ei heftig elskovsakt, så synes du det er ekkelt at mannen spruter vilt og heftig???

Hehe... Jeg prøver å bli gravid, så jeg unngår at spruten treffer andre steder enn der den er ment.

Men helt seriøst - ja. Mer kliss å tørke opp etterpå. Vi liker egentlig ikke sæd vettu.

Annonse

Det trur jeg egentlig ikke at du mener. Da er du i så fall en av få. Midt under ei heftig elskovsakt, så synes du det er ekkelt at mannen spruter vilt og heftig???

Nei, om han ikke klarer å nagle meg opp etter veggen med spruten sin er han faen ikke mye til mann....., et par tre liter synes jeg minst han bør by på....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...