Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes du det er for stor aldersforskjell med en jente på 20 og en gutt på snart 29? Jeg tenker at det ikke spiller så stor rolle så lenge begge er forelsket og trives sammen, men jeg har fått ekstremt mange tilbakemeldinger om at dette er litt på kanten.

Hva ville DU ha sagt dersom din datter eller venninne på 20 kom og fortalte at hun endelig hadde funnet seg en kjæreste, og at han var 8,5år eldre? Eller for dens saks skyld, din sønn på 29 kom hjem med en på 20?

Jeg som var så forelsket, men nå er jeg heller litt i stuss... *Hmmm....*

Mvh

Skrevet

Sambuaren min er nøyaktig 8,5 år yngre enn meg. Vi møttes då eg var 31 og ho var 22. Det er ikkje noko problem. Lukke til, og nyt forelskelsen! :-)

skorpionfisken
Skrevet

Kjærligheten har ingen alder. Det er personligheten til et menneske du faller for, ikke fødselsdatoen hans.

Sånn tenkte jeg i allefall da jeg ble sammen med ham som er 11 år eldre enn meg :-).

Skrevet

Nei.

Stol på deg selv og dine/deres følelser.

Lykke til!

Skrevet

Nei.

Stol på deg selv og dine/deres følelser.

Lykke til!

Takk!!

:)

Gjest Pricilla
Skrevet

Så lenge begge er voksne så har kjærlighet ingen alder... Tror ikke selv jeg ville vært sammen med en som var over 10 år eldre enn meg. Men det er ikke tilfelle hos dere heller. Så leneg det ikke er 16 og 25 så ser ejg ikke noe galt i det.

Skrevet

Så lenge begge er voksne så har kjærlighet ingen alder... Tror ikke selv jeg ville vært sammen med en som var over 10 år eldre enn meg. Men det er ikke tilfelle hos dere heller. Så leneg det ikke er 16 og 25 så ser ejg ikke noe galt i det.

Godt å høre! :)

Skrevet

Jeg var 18 og han 26 ;-) funket helt fint..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...