Gå til innhold

Hvordan jobbe med sosial angst?


Gjest sosial angst

Anbefalte innlegg

Gjest sosial angst

Har innsett at jeg lider av sosial angst. Den er ikke så alvorlig at jeg ikke tør gå ut, men alvorlig nok til at jeg får problemer i arbeidslivet og i privatlivet. Det er vanskelig å skaffe venner og kjæreste. Jeg er 31 år nå og er redd for at livet skal gå fra meg. Jeg får ikke levd så lenge jeg har disse problemene. Går til psykolog to ganger i uka, men er interessert i å høre om andre behandlingsmetoder. Noen som vet? Jeg har alltid vært sjenert, men dette ble først et større problem i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Medisiner hjelper en del. Hvis ikke kan du gjøre som meg (gjør det du frykter, oppsøk de "tøffe" situasjonene. Dette var ikke lett for meg, men etter sn del svetting og uro kom det seg!

Gjør det , gjør det, gjør det!

Svett deg igjennnom de tøffe situasjonene. IKKE la angsten bestemme over deg "le" av den!!!!

Dette er ikke lett, jeg vet det, men prøv!

IKke styr unna de tøffe situasjonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er vanligvis en kombinasjon av medisiner (f.eks. Seroxat), kognitiv terapi, og eksponeringsterapi. Gruppeterapi er også brukt med hell. Jeg har god erfaring med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...