Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å starte egen webside etterhvert nå om tips og råd til hud og hår. Men inntil da er det bare å spørre her om noen trenger råd.

Svarer utifra egne (mange) erfaringer og år med helselesing :)

Fortsetter under...

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Hvordan bli kvitt sorte prikker på nesa?

Skrevet

Hvordan bli kvitt sorte prikker på nesa?

Sorte prikker ja.

Da kan du prøve forskjellige ting :)

1. Du kan prøve å dampe ansiktet først. Hold ansiktet ca. 10-15 cm over kokende vann (gjerne med et håndkle over hodet). Dette gjør du sammenhengende i 3-7 min.

2. Så kan du prøve forsiktig å klemme på hudormene (de sorte prikkene) og se om noen av de kommer ut.

Men hver forsiktig og bruk fuktighetskrem etterpå.

Prøv gjerne med aloe vera.

3. Hvis ikke det blir bra nok av dette er et annet alternativ å skrubbe/peele. Du kan enten kjøpe et bra peelingprodukt (men skånsomt) i butikken eller lage et utifra denne oppskriften;

Bland 2 ts vann med ca 1 ts bakepulver, deretter rør sammen. Det skal bli en tyktflytende grøt så bland til det ser slik ut.

Dette skrubber du forsiktig på i 2 min.

Husk: Det blir ikke bra med en gang. Behandlingen må gjentas flere ganger i uken.

Gjest Dr Dividend
Skrevet

Hei!

Vet du om noe som er verdt å prøve ifm håravfall for mann 27 år?

Skrevet

Hei!

Vet du om noe som er verdt å prøve ifm håravfall for mann 27 år?

www.stoppaharavfall.nu/

Ta en titt på denne linken først, finner du ikke noe passende eller hjelpende da så er det bare å spørre igjen så skal jeg prøve å hjelpe deg litt.

Bor du i nærheten av Sandefjord eller kan ta deg en tur dit så er også dette linken for deg:

http://www.medicaklinik.no/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...