Smily_S Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Jeg har tenkt til å starte egen webside etterhvert nå om tips og råd til hud og hår. Men inntil da er det bare å spørre her om noen trenger råd. Svarer utifra egne (mange) erfaringer og år med helselesing 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Hvordan bli kvitt sorte prikker på nesa? 0 Siter
Smily_S Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Hvordan bli kvitt sorte prikker på nesa? Sorte prikker ja. Da kan du prøve forskjellige ting 1. Du kan prøve å dampe ansiktet først. Hold ansiktet ca. 10-15 cm over kokende vann (gjerne med et håndkle over hodet). Dette gjør du sammenhengende i 3-7 min. 2. Så kan du prøve forsiktig å klemme på hudormene (de sorte prikkene) og se om noen av de kommer ut. Men hver forsiktig og bruk fuktighetskrem etterpå. Prøv gjerne med aloe vera. 3. Hvis ikke det blir bra nok av dette er et annet alternativ å skrubbe/peele. Du kan enten kjøpe et bra peelingprodukt (men skånsomt) i butikken eller lage et utifra denne oppskriften; Bland 2 ts vann med ca 1 ts bakepulver, deretter rør sammen. Det skal bli en tyktflytende grøt så bland til det ser slik ut. Dette skrubber du forsiktig på i 2 min. Husk: Det blir ikke bra med en gang. Behandlingen må gjentas flere ganger i uken. 0 Siter
Gjest Dr Dividend Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hei! Vet du om noe som er verdt å prøve ifm håravfall for mann 27 år? 0 Siter
Smily_S Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 Hei! Vet du om noe som er verdt å prøve ifm håravfall for mann 27 år? www.stoppaharavfall.nu/ Ta en titt på denne linken først, finner du ikke noe passende eller hjelpende da så er det bare å spørre igjen så skal jeg prøve å hjelpe deg litt. Bor du i nærheten av Sandefjord eller kan ta deg en tur dit så er også dette linken for deg: http://www.medicaklinik.no/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.