Gå til innhold

Insekt halveis smeltet i ny sjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest Spiser ikke insekter

Jeg skulle kose meg med en stor plate Crispo som jeg kjøpte i går kveld, og idet jeg åpnet papiret, så jeg at det satt fast et slags flyve insekt på baksiden av sjokoladen. Regner med at den må ha kommet dit akkurat idet de skulle pakke den inn, men det fristet altså ikke å spise noe av den platen med sjokolade.

Jeg skal returnere den og klage, ikke tvil om det. Men fremgangsmåten er jeg noe mer usikker på. Leverer jeg den til butikken jeg kjøpte den, og ber de sende den til Nidar eller sender jeg den selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144690-insekt-halveis-smeltet-i-ny-sjokolade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bente831365380491

Bak på potetgull-poser står det at dersom du ikke er fornøyd skal du sende den dit og dit. Det står ingenting bak på sjokoladen?

Hvis ikke ville jeg ringt til nidar. Tror ikke det nytter å gå til butikken å klage. Da får du bare pengene igjen. Men tar du kontakt med nidar, vil de nok ordne opp på en litt annen måte.

Annonse

Gjest Spiser ikke insekter

Skriv en mail til Nidar. De store selskapene pleier å være ganske generøse med gavene i slike tilfeller. Få med at du kan sende sjokoladen til dem hvis de ønsker det.

Nå har jeg sendt og fått svar på mail fra Nidar. Jeg kunne bare sende sjokoladen dit, slik at de fikk undersøkt den. Skulle få nye varer tilbake.

Jeg sender heller sjokoladen tilbake til fabrikken enn til butikken jeg kjøpte den. Greit å gå direkte til kilden :)

Gjest arneknäpp

hallo

jeg spiste pistasj nøtter her endag, og var kjempestolt for jeg hadde klart å forske frem en metode/rutine hvor jeg klarte å spise masse nøtter kjempe fort(de har skall som kjent) med en hånd!

så plutselig, en nøtt,jeg så faktisk på den, og syntes den så litt lubuguber ut, men jeg tenkte, INGEN FARE!!!

så jeg spiser faenskapet! frekkt ass, det var en larve, som hadde spist hele nøtten for meg, så inneholdet var egentli bare bæsj og en tørket og lettere saltet larve. jeg spyttet ut det, men hodet til larven var forevig forsvunnet.

kanskje det har det bra i sitt nye hjem, eller så ble det bare brent til atomer og ioner i min bobblende magesyre..... ha ha ha! ha ha ha!

(er det bare jeg som syns det er morsomt å skrive teatralskt og utagerende?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...