Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hver vår har vi en liten maurinvasjon på kjøkkenet. *urk* Jeg har kjøpt noe som heter Nippon som visstnok skal fjerne problemet ved at maurene tar med den forgiftede maten med til dronningen og forer henne med den.

Men det står altså ikke noe om hvor lenge jeg skal vente før det skjer noe! "Gjenta om nødvendig", står det bare.

I hele dag har det strømmet maur til matfatet, og jeg har fylt på flere ganger. Noen som vet hvor lenge jeg må vente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144720-%C3%A5-drepe-maur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei...vet ikke hvor lenge det skal gå...men det minner om en maurinvasjon vi hadde i stua vår...

Vi prøvde med noen sånne bokser, men det ble for spedt...Vi venta vel i underkant av ett døgn eller noe sånn. Men det var MYE maur altså. Hadde kanskje gitt de et par-tre døgn hvis det ikke er inmari ille...Er det Stokkmaur eller noe annet trespisende hadde jeg gjort noe _i dag_...

Vi måtte ha en sånn skadedyrutrydder (småflaut her i bøgda) til slutt. Han sprayet noe drepemiddelinn i veggen vår, og sporet opp tua (skogsmaur), og drepte den også...

Da ble vi kvitt de...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144720-%C3%A5-drepe-maur/#findComment-915530
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...