Gå til innhold

Brystsmerter

Anbefalte innlegg

Gjest Punky27

I fjor vinter fikk jeg lungebetennelse, og var plaget med hoste i ca. 2 måneder. Etter at jeg ble frisk, følte jeg alikevel at jeg hadde smerter i brystregionen, ca. fra kragebeinet til midt mellom brystene, sitter liksom midt inne i brystkassa, og det kan føles litt som om halsen snører seg sammen, selv om jeg ikke har noen pusteproblemer. Disse smertene har vært litt til og fra. Av og til er de helt fraværende, men plutselig kommer det tilbake og kan da vare i flere dager, og jeg synes det er veldig ubehagelig. Jeg har vært i kontakt med allmennlegen min, og han tok blodprøve, samt at jeg ble sendt til røntgen. De fant ingenting og han sa at det evt. måtte være noe muskulært som en fysioterapaut måtte ta seg av. Jeg fikk imidlertid ingen henvisning til fysioterapaut.

Her om dagen, i forbindelse på at jeg skulle bytte p-pillemerke fra Yasmin til Trionetta, leste jeg at disse øker faren for blodpropp. Og at blodpropp kan kjennetegnes ved bl.a. smerter i brystet... Da ble jeg litt smånervøs! Fikk legen også sjekket dette med den blodprøven han tok, samt røntgen? Eller er det helt usannsynlig at det kan være noe slikt? Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144755-brystsmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...