Gå til innhold

Annen vinkling: Blikkontakt

Anbefalte innlegg

Den forrige tråden ble litt feil, men fair enough. Jeg legger ut en annen vinkling.

Til heterodamer: hva tenker du om en ukjent kvinne på gata søker blikket ditt og smiler til deg? Hva så om du, når du får blikkontakt med henne igjen, får smil tilbake - ved to anledninger?

Samme spørsmål til heteromenn (som får blikk/smil fra ukjente menn)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144811-annen-vinkling-blikkontakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• Rubia

8

• lilleva

3

• Tinúviel

1

Mest aktive i denne tråden

Sånn utfra hvordan du formulerer dette og hvordan jeg ser for meg situasjonen så ville jeg nok tenkt at det er noen som "kjenner" meg...

Er litt sånn om dagene for meg faktisk...det er en drøss folk som hilser og smiler...og flesteparten av dem er damer...

Jeg er håpløs på å huske ansikter så enten er det forde de kjenner meg fra et eller annet sted...har sett meg i avisa - har vært der et par ganger - eller så kanskje jeg bare ser koselig ut ;)

*ler*

Er du ute og går med labtoppen eller ...

hehe, nei, men kanskje jeg har i.net tilgang fra mobilen? ;)

Snaut det, så får man svar på det man måtte lure på når man er ute og går. Apropos det, nå passerer jeg et lite vann her. Er det vanlig at kommunene setter opp "reder" for drektige svaner?

;)

Snaut det, så får man svar på det man måtte lure på når man er ute og går. Apropos det, nå passerer jeg et lite vann her. Er det vanlig at kommunene setter opp "reder" for drektige svaner?

;)

Et rede, flere reir. Ikke reder... :)

Annonse

;)

*latter*

Tenkte på det med mobilen sekundet etter at send knappen var rørt...

Du...da har du kanskje en beundrer da eller ?

Det med svanene har jeg ikke peiling på...

Fin tur da du :)

*latter*

Tenkte på det med mobilen sekundet etter at send knappen var rørt...

Du...da har du kanskje en beundrer da eller ?

Det med svanene har jeg ikke peiling på...

Fin tur da du :)

Angående mobilen så er det bare tull. Selvfølgelig. Jeg er fornøyd med min nokia ett eller annet - og den er ikke ny av året. Kunne ikke falt meg inn å sende spørsmål til dol uansett når jeg var ute på tur :)

Nå. Neida, jeg har vært ute og gått tidligere i dag og opplevde dette. Jeg føler meg bare så sikker på at det må være en bi eller helskeiv dame, for det er sannelig ikke ofte jeg opplever at damer så mange ganger. Tenkte på dette med avisa, men det er svært lite sannsynlig at denne dama kan ha sett meg i et slikt medie.

Derfor lurer jeg altså på hvordan det er for dere heterodamer, hvor ofte dere opplever slikt. Dette handler litt om det å spotte andre homofile, som vi diskuterte for noen uker siden.

Angående mobilen så er det bare tull. Selvfølgelig. Jeg er fornøyd med min nokia ett eller annet - og den er ikke ny av året. Kunne ikke falt meg inn å sende spørsmål til dol uansett når jeg var ute på tur :)

Nå. Neida, jeg har vært ute og gått tidligere i dag og opplevde dette. Jeg føler meg bare så sikker på at det må være en bi eller helskeiv dame, for det er sannelig ikke ofte jeg opplever at damer så mange ganger. Tenkte på dette med avisa, men det er svært lite sannsynlig at denne dama kan ha sett meg i et slikt medie.

Derfor lurer jeg altså på hvordan det er for dere heterodamer, hvor ofte dere opplever slikt. Dette handler litt om det å spotte andre homofile, som vi diskuterte for noen uker siden.

Hmmm...vel, som sakt så opplever jeg hver gang jeg er ute omtrent at folk - damer - smiler til meg...

men at de gjør det flere enn en gang tviler jeg på...jeg smiler jo og hilser tilbake og går videre så jeg ser ikke om de skulle se flere ganger.

Som sakt så kommer nok det av litt avis og mye av at jeg selv har en sånn "hilseaura" lisksom...jeg er ganske sosial av meg :)

Jeg har blitt sjekket opp av eget kjønn et par ganger...men da har det vært direkte "rett på"...sånn ikke til å ta feil av...

:)

Gjest ikke noe problem

Sånn utfra hvordan du formulerer dette og hvordan jeg ser for meg situasjonen så ville jeg nok tenkt at det er noen som "kjenner" meg...

Er litt sånn om dagene for meg faktisk...det er en drøss folk som hilser og smiler...og flesteparten av dem er damer...

Jeg er håpløs på å huske ansikter så enten er det forde de kjenner meg fra et eller annet sted...har sett meg i avisa - har vært der et par ganger - eller så kanskje jeg bare ser koselig ut ;)

Jeg ville tenkt at det var noen jeg kjente / burde kjent igjen / som trodde hun kjente meg.

Ellers så oppstår ofte slike situasjoner hvis man har noe felles, (begge har med et barn, begge bærer tungt, begge har irrgrønn kåpe). Eller en av oss har smilt til hunden den andre har i bånd..

Veldig ofte er det slik med menn jeg treffer på gaten også, og det er sikkert noen ganger jeg egentlig får "seksuell" opmerksomhet, mens jeg lurer på hvor han kjenner meg fra..

Jeg smiler og "flørter" med mange, bare fordi det er hyggelig å smile til noen man synes ser hyggelige ut.

Men noenganger forstår man jo at det er spesiell interesse som ligger bak blikket og smilet.

Har ikke homofobi, så det ville ikke vært noe problem om en kvinne viste meg interesse. Det er jo sjelden det blir til noe mer enn et blikk og et smil uansett, selv om det er en veldig kjekk fyr som smiler..

Hmmm...vel, som sakt så opplever jeg hver gang jeg er ute omtrent at folk - damer - smiler til meg...

men at de gjør det flere enn en gang tviler jeg på...jeg smiler jo og hilser tilbake og går videre så jeg ser ikke om de skulle se flere ganger.

Som sakt så kommer nok det av litt avis og mye av at jeg selv har en sånn "hilseaura" lisksom...jeg er ganske sosial av meg :)

Jeg har blitt sjekket opp av eget kjønn et par ganger...men da har det vært direkte "rett på"...sånn ikke til å ta feil av...

Det er akkurat dét. Når man ikke får blikkontakt mer enn en gang så vet man ikke. Men når det gjentar seg såpass... Hm. Vel. Homoadaren min ble iallefall utløst, men det kan jo ha vært falsk alarm.

Når kvinner har sjekka deg opp så direkte, har det vært på høylys dag, uten spesiell foranledning?

Annonse

Det er akkurat dét. Når man ikke får blikkontakt mer enn en gang så vet man ikke. Men når det gjentar seg såpass... Hm. Vel. Homoadaren min ble iallefall utløst, men det kan jo ha vært falsk alarm.

Når kvinner har sjekka deg opp så direkte, har det vært på høylys dag, uten spesiell foranledning?

Nei, når jeg har vært sjekket opp så har det vært ute, på kvelden.

Jeg har ikke møtt blikk eller noe sånt i forkant av hva jeg kan huske...

Sånn antenner dere har...pleier ikke dere å kunne stole på de da ?

Enten så mener hun å kjenne deg fra noe og prøver å få kontakt via blikk eller så er damen interessert i deg...tror jeg.

Nei, når jeg har vært sjekket opp så har det vært ute, på kvelden.

Jeg har ikke møtt blikk eller noe sånt i forkant av hva jeg kan huske...

Sånn antenner dere har...pleier ikke dere å kunne stole på de da ?

Enten så mener hun å kjenne deg fra noe og prøver å få kontakt via blikk eller så er damen interessert i deg...tror jeg.

Ok.

Jeg er nok så "relativistisk" av sinn at jeg ikke stoler på noe... :) Men når radaren utløses _kun_ på grunnlag av blikk, så krever det også at man er innbilsk for å kunne stole på den haha :)

Ok.

Jeg er nok så "relativistisk" av sinn at jeg ikke stoler på noe... :) Men når radaren utløses _kun_ på grunnlag av blikk, så krever det også at man er innbilsk for å kunne stole på den haha :)

Litt inbilsk må vi da få lov å være...hva...

Om en kar smiler pent til meg og ser meg inn i øynene et par,tre ganger...så tillater jeg meg å tro litt mer enn at han synes genseren min er pen da...

;)

Litt inbilsk må vi da få lov å være...hva...

Om en kar smiler pent til meg og ser meg inn i øynene et par,tre ganger...så tillater jeg meg å tro litt mer enn at han synes genseren min er pen da...

;)

Fint. Da fikk jeg den bekreftelsen jeg ville ha: Jeg har spottet en bi/skeiv dame på tynt grunnlag i dag ;)

Nei, nå er det på tide å gjøre noe fornuftig. Ha en flott kveld!

laguna1365380434

Da ville jeg tenkt at det var en blid og hyggelig dame, og smilt tilbake.

Om det hadde vært voldsomt hadde jeg muligens blitt flau fordi jeg hadde tenkt at det sikkert var noen jeg burde kjenne igjen fra et eller annet.

Forøvrig liker jeg godt at folk er blide og smiler, og smiler til folk av begge kjønn selv, så sant jeg er i godt humør. Og det er jeg sånn som oftest.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...