Gå til innhold

Annen vinkling: Blikkontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil helst ikke si det, av hensyn til anonymitet - og fordi jeg vil ikke at folk skal ta på seg "aldersbriller" når de leser mine svar, enten de er yngre eller eldre enn meg.

Uansett alder: det er forskjell på kronologisk og mental alder. Spør hvor gammel jeg er mentalt, så får du svar ;)

Ja, hvor gammel er du mentalt,da? Nå er jeg spent... (for jeg vet ikke hva jeg selv ville svart..)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

23

• Rubia

8

• lilleva

3

• Tinúviel

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vil helst ikke si det, av hensyn til anonymitet - og fordi jeg vil ikke at folk skal ta på seg "aldersbriller" når de leser mine svar, enten de er yngre eller eldre enn meg.

Uansett alder: det er forskjell på kronologisk og mental alder. Spør hvor gammel jeg er mentalt, så får du svar ;)

Okei? Hvor gammel er du mentalt da?

Jeg er mentalt både 16 og 35. Alt til sitt.

Skrevet

Ja, hvor gammel er du mentalt,da? Nå er jeg spent... (for jeg vet ikke hva jeg selv ville svart..)

Det varierer...

I skrivende stund føler jeg meg som en 17-åring ;)

Generelt ligger jeg vel på 30-35, vil jeg tro.

Hva med deg? Vil du prøve å gi et svar?

Skrevet

Okei? Hvor gammel er du mentalt da?

Jeg er mentalt både 16 og 35. Alt til sitt.

Det varierer...

Skrevet

Det varierer...

:P

Mystisk du er da.

Skrevet

Det varierer...

Hva med deg? Vil du prøve å gi et svar?

Njaaa. Fysisk sett er jeg over 40, men jeg tror ikke jeg er yngre enn 30 mentalt. Kanskje noen ganger 10 år :-) Dette var vanskelig...

Skrevet

Njaaa. Fysisk sett er jeg over 40, men jeg tror ikke jeg er yngre enn 30 mentalt. Kanskje noen ganger 10 år :-) Dette var vanskelig...

...men interessant :)

Takk for svar :)

Skrevet

Mystisk du er da.

*nikker*

Takk for kompliment ;)

Skrevet

Hva jeg tenker? Hun var jammen blid? Aner ikke jeg, ville aldri ramla meg inn at hun feks likte meg hvis det er det du tenker på...

Gjest hun du vet
Skrevet

Mystisk du er da.

Hvisker: ssssj, don't tell anyone...

hvis du logger inn på gaysir og søker på nicket mitt så kan det hende du finner ut av det

Skrevet

Hvisker: ssssj, don't tell anyone...

hvis du logger inn på gaysir og søker på nicket mitt så kan det hende du finner ut av det

pøh - tror jeg ikke noe på :P

Skrevet

pøh - tror jeg ikke noe på :P

Jeg har oppdatert profilen for to minutter siden, for din skyld... Gjør det hvis du vil.

Skrevet

"For en hyggelig og blid jente, henne kunne jeg sikkert pratet med"

Skrevet

Det hadde ikke falt meg inn at hun skulle være interresert i meg iallfall.

Tenker vel heller at det var ei hyggelig og blid dame, eller at hun har tatt feil av meg og en annen.

Skrevet

Jeg har oppdatert profilen for to minutter siden, for din skyld... Gjør det hvis du vil.

Den så jo jeg for sent, da.... :(

Skrevet

Den så jo jeg for sent, da.... :(

Nå har du fått melding.

• 9 måneder senere...
Skrevet

Så hyggelig, ville jeg tenkt. Kanskje er hun en gammel kjent jeg ikkekjenner igjen?

Hvis ikke- hyggelig med folk som smiler til meg, uansett grunn.

Og om hun prøver å "sjekke meg opp"; det er jo et kompliment- ikke noe problem.

Skrevet

Homofob - frykt for egne homofile følelser.

Hvorfor få avsmak fordi et menneske viser deg interesse?

Skulle jeg mislike heterofili (heterofile menn) fordi de viser meg interesse?

Nei. Bli smigret du, uansett kjønn. Regner med at du evner å takke nei til tilbudet også, dersom det er en kvinne som flørter. Ikke noe galt med det, dersom du gjør det på en høflig måte.

Jeg ville jo også blitt smigret, og ikke tatt noe slikt som en trussel. Jeg vet jo selv at jeg er helt hetero- og jeg ville på en pen måte opplyst en evt kvinnelig "beiler" om det.

Men dersom det var en av mine beste venninner som viste seg å være forelsket i meg, ville jeg nok funnet det litt ubehagelig- ikke fordi jeg synes det er "ekkelt" at en jente er interessert, men fordi jeg hadde vært redd for at det kunne ødelegge vennskapet. På samme måte som jeg ville synes det var ubehagelig om min bestekompis var interessert.

Skrevet

Homofob - frykt for egne homofile følelser.

Hvorfor få avsmak fordi et menneske viser deg interesse?

Skulle jeg mislike heterofili (heterofile menn) fordi de viser meg interesse?

Nei. Bli smigret du, uansett kjønn. Regner med at du evner å takke nei til tilbudet også, dersom det er en kvinne som flørter. Ikke noe galt med det, dersom du gjør det på en høflig måte.

Jeg ville jo også blitt smigret, og ikke tatt noe slikt som en trussel. Jeg vet jo selv at jeg er helt hetero- og jeg ville på en pen måte opplyst en evt kvinnelig "beiler" om det.

Men dersom det var en av mine beste venninner som viste seg å være forelsket i meg, ville jeg nok funnet det litt ubehagelig- ikke fordi jeg synes det er "ekkelt" at en jente er interessert, men fordi jeg hadde vært redd for at det kunne ødelegge vennskapet. På samme måte som jeg ville synes det var ubehagelig om min bestekompis var interessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...