sindre86 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Første gangen jeg merket det var for ca ett år siden da jeg satt på skolen. Jeg trodde jeg satt på en knapp som var i buksa, men det ble ikke så veldig bedre da jeg skiftet posisjon å sitte på. Så i fjor sommer utforsket jeg hva det kunne være for noe som ikke likte å bli sittet på, og det viste seg for å være et lite mørkt hull ovenfor anus, like ved halebeinet. Jeg trodde det kanskje var ett sår jeg fikk av bukseknappen, men nå har nesten ett år pasert og hullet har ikke grodd. Det hender at det klør og gjør litt vondt. En slags ekkel veske kommer ut fra hullet også som lukter skarpt, rett og slett ekkelt. Så blir det våte merker i underbuksene og buksene blir fuktige. Det har hendt 2-3 ganger at jeg har funnet spor av blod når jeg har tørket meg der. Noen som kan si meg hva det er, hvordan jeg kan fjærne det og hvordan det kom dit? Takk på forhånd.- Sindre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144818-kan-noen-fortelle-meg-hva-dette-er/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.