Gå til innhold

kan noen fortelle meg hva dette er?

Anbefalte innlegg

Første gangen jeg merket det var for ca ett år siden da jeg satt på skolen. Jeg trodde jeg satt på en knapp som var i buksa, men det ble ikke så veldig bedre da jeg skiftet posisjon å sitte på. Så i fjor sommer utforsket jeg hva det kunne være for noe som ikke likte å bli sittet på, og det viste seg for å være et lite mørkt hull ovenfor anus, like ved halebeinet. Jeg trodde det kanskje var ett sår jeg fikk av bukseknappen, men nå har nesten ett år pasert og hullet har ikke grodd. Det hender at det klør og gjør litt vondt. En slags ekkel veske kommer ut fra hullet også som lukter skarpt, rett og slett ekkelt. Så blir det våte merker i underbuksene og buksene blir fuktige. Det har hendt 2-3 ganger at jeg har funnet spor av blod når jeg har tørket meg der. Noen som kan si meg hva det er, hvordan jeg kan fjærne det og hvordan det kom dit?

Takk på forhånd.- Sindre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144818-kan-noen-fortelle-meg-hva-dette-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...