Gå til innhold

God morgen Norge - Frokost tv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lenge siden jeg har sett noen av dem, egentlig. Så ang. programlederne kan jeg ikke uttale meg, egentlig.

Men mht. konseptet, liker jeg bedre GodMorgenNorge på TV2. Dette fordi det er litt mer ledig i kantene, litt mer livlig. Mer mykt.

Mens på NRK er det så seriøst at jeg like gjerne kunne lest det i avisa. Syns jeg. Bare praten er mye mer underholdende på Tv2s frokostsending, det er ikke sånn tørt seriøst hele tiden.

Det er min mening, da. Jeg er ikke opplagt til tørre, seriøse diskusjoner så tidlig, da vil jeg ha myk underholdning og peptalk.

;)

Den eneste som er verre enn han krølltoppen på nrk (for ikke å snakke om kråke grosvold) er han sunnmøringen de har ansatt på tv2!

Liker du ikke sunnmøringer?

hmmm... har ikke ti jeg til slikt om morgenen... da er det rett i dysjen... KAFFE, og rett på skolen eller til dataen for å skrive eksamensoppg... og også da en liten tur titt innom DOL... og hundeparken...

Back to work:)

Annonse

Liker du ikke sunnmøringer?

hmmm... har ikke ti jeg til slikt om morgenen... da er det rett i dysjen... KAFFE, og rett på skolen eller til dataen for å skrive eksamensoppg... og også da en liten tur titt innom DOL... og hundeparken...

Back to work:)

Liker godt sunnmøringer jeg - men ikke han dusten de har i tv2 på morgenen, med briller. Han sier bare teite ting..

Jeg liker NRKs morgensending best. Synes de har langt mer behagelige programledere, og litt mer seriøse temaer de tar opp - noe som appelerer til meg.

Men så har jeg da også store problemer med å takle han mannlige programlederen på TV2 *grøss*

Enig mht til han mannlige programlederen, men han krølltoppen på nrk er da altfor smørblid?? Enda verre nesten!!

Jeg liker NRKs morgensending best. Synes de har langt mer behagelige programledere, og litt mer seriøse temaer de tar opp - noe som appelerer til meg.

Men så har jeg da også store problemer med å takle han mannlige programlederen på TV2 *grøss*

Ja, han er helt usedvanlig irriterende og ekkel.

Jeg er i utgangspunktet ikke noe glad i å se på TV om morgenen, da går det heller i radio og avis.

Men jeg blir ofte usigelig flau over den meninsløse pludringen fra enkelte av TV 2s morgenfjes. Blottet for ekte utstråling er de også, flesteparten som har vært innom der.

NRK har de desidert dyktigste medarbeiderne, men sliter litt med å finne formen på morgensendingen sin. Det blir litt for kantete til tider. Dette ville sikkert endret seg dersom NRK hadde hatt is nok i magen til å fortsette med frokost-TV over lengre perioder, i stedet for å feige ut og legge ned sendingene år om annet - for så å starte fra scratch igjen.

Annonse

Liker godt sunnmøringer jeg - men ikke han dusten de har i tv2 på morgenen, med briller. Han sier bare teite ting..

Er jo enig da, men ser det ikke... blir for treigt, da er det bedre med full musikk på svisj.... slik jeg VIRKELIG våkner:)

Er sunnmøring jeg da:)

Er jo enig da, men ser det ikke... blir for treigt, da er det bedre med full musikk på svisj.... slik jeg VIRKELIG våkner:)

Er sunnmøring jeg da:)

Svisj - er det det greiene med sånn dustekommentarer av folk med for mye penger på mobil-kontantkortet??? nei takk!! mtv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...