Gå til innhold

Ptsd\Gad viktig for meg NHD..


Gjest zane

Anbefalte innlegg

Takk for svar!

Leser hva du skriver.

Har nettopp skiftet Psykiater og for meg er de tydelig uenig.(om ikke det ene glir over i det andre,(diagnosene))

Det jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av symptom og hva jeg selv opplever:

Hadde som liten angsfylt bekymring ang fam medl,men ikke nå lenger.Kanskje fordi symt har blitt alvorligere?Har veldig kroppslig uro o.l uten grunn(Kronisk)

Har ingen drømmer,flashback el noe som minner om traumer e.l!

Men symptomer(uforklarelige)gen angst,grubling,fortvilelse,kraftløshet,uro,følelse av nesten å gå i oppløsning innv,søvnforstyrrelser(oppvåkn),føler ikke glede,og sterk irritasjonsfølelse.

Opplever å kjempe mot symptomene hele tiden.Som sympt er en trussel mot meg.

Er grundig somatisk undersøkt.

Hva sier du til dette NHD?

Har slitt med dette kronisk i mer eller mindre 10 år og forsøkt mye...

Takk for du evn svarer meg for dette er veldig viktig for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

For meg høres dette ut som GAD.

Personer med GAD har ofte depresjoner i tillegg. De to lidelsene har sannsynligvis et slektskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...