Gå til innhold

jeg fryser sånn!!!


Gjest blåfrossen

Anbefalte innlegg

Gjest blåfrossen

Sliter veldig med selvbilde og spising.Enten spiser jeg ikke i det hele tatt eller så spiser jeg for mye,noe som resulterer i at jeg kaster opp!!Har den siste tiden begynt å fryse noe forferdelig!!sitter inne og hutrer og er iskald på hender og tær til tross for god temperatur.Har det sånn ute også,er sommervær ute her jeg bor nå,men jeg klarer ikke tanken på å gå ut for jeg er så innmari kald!Så det jeg lurer på,kan dette ha en sammenheng med spiseproblemene mine?har ikke vært sånn før.....

håper noen kan svare!!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp - det har helt klart sammenheng med dem.

Du vil og ha en viss risiko for at dette kan bli helt eller delvis permanent om du har spiseforstyrrelsene over lengre tid (i tillegg til andre kjente faktorer som at tannemaljen løses opp ved hyppig oppkast, tap av hår ved for lite næringsinntak og stor risiko for benskjørhet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåfrossen

Jepp - det har helt klart sammenheng med dem.

Du vil og ha en viss risiko for at dette kan bli helt eller delvis permanent om du har spiseforstyrrelsene over lengre tid (i tillegg til andre kjente faktorer som at tannemaljen løses opp ved hyppig oppkast, tap av hår ved for lite næringsinntak og stor risiko for benskjørhet).

Har begynt på behandling hos psykolig og går jevnlig til fastlegen min.Disse vet om spiseproblemene mine,bør jeg ta det opp neste gang jeg er hos legen?(kanskje et dumt spørsmål men....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på behandling hos psykolig og går jevnlig til fastlegen min.Disse vet om spiseproblemene mine,bør jeg ta det opp neste gang jeg er hos legen?(kanskje et dumt spørsmål men....)

Ta det opp. Det er helt relevant. Dessuten, du trenger et svar.

Håper det blir bedre snart.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på behandling hos psykolig og går jevnlig til fastlegen min.Disse vet om spiseproblemene mine,bør jeg ta det opp neste gang jeg er hos legen?(kanskje et dumt spørsmål men....)

Definitivt.

Jeg antar at det dog er bakenforliggende årsaker til spiseforstyrrelsen (pleier å være slik); så det er minst like vitalt at du tar opp det - om du er deg selv bevisst på hva det skyldes da.

Håper du greier å gjenerobre kontrollen over egen kropp og sinn - snarlig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...