usikker26 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, jeg er litt usikker på om dette er normalt. Jeg har aldri opplevd å ha mensen tettere enn en gang i måneden. De siste gangene har den vært veldig forsinket(3 mnd mellom hver gang). På lørdag begynte jeg å blø, det kom bare litt i starten. Jeg har fortsatt ikke sluttet å blø, men det kommer som regel lite(ett par ganger har jeg vært sikker på at dette er for tidlig mens, men som regel er det alt for lite til å være normal menstruasjon). Har ikke de vanlige mens symptomene som ømme bryster og vondt i magen, men er veldig slapp og litt svimmel. Kan det være noe annet? I såfall hva? Jeg har aldri opplevd blødning ved eggløsning tidligere, og bruker ikke P-piller. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, ettersom det ved sex ikke har vært inntrenging i vagina. Mvh jente 26 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144894-bl%C3%B8dninger-14-dager-etter-sist-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.