Gå til innhold

Blødninger 14 dager etter sist mens


usikker26

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt usikker på om dette er normalt. Jeg har aldri opplevd å ha mensen tettere enn en gang i måneden. De siste gangene har den vært veldig forsinket(3 mnd mellom hver gang). På lørdag begynte jeg å blø, det kom bare litt i starten. Jeg har fortsatt ikke sluttet å blø, men det kommer som regel lite(ett par ganger har jeg vært sikker på at dette er for tidlig mens, men som regel er det alt for lite til å være normal menstruasjon). Har ikke de vanlige mens symptomene som ømme bryster og vondt i magen, men er veldig slapp og litt svimmel. Kan det være noe annet? I såfall hva? Jeg har aldri opplevd blødning ved eggløsning tidligere, og bruker ikke P-piller. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, ettersom det ved sex ikke har vært inntrenging i vagina.

Mvh jente 26 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...