Gå til innhold

når blir et problem en personlighetsforstyrrelse?


Gjest Hildeal

Anbefalte innlegg

Gjest Hildeal

lurer litt på dette. Opplevde sist år å gå gjennom to store operasjoner, hvor en var mislykket.Det har tatt lang tid å komme seg for meg og jeg opplevde en sterk angst og en redsel for å være alene. før jeg ble syk så har jeg bodd for meg selv og ikke vært avhengig av noen for å si det sånn, men etter siste operasjon flyttet jeg hjem og der bor jeg nå. Jeg jobber nå med meg selv for å forberede en flytting for meg selv, men har ikke klart det ennå.

Psykiateren der jeg ble innlagt mente at jeg hadde trekk av avhengighetspersonlighetsforstyrrelse.(blant annet) Men hvor lenge skal denne avhengigheten ha vart for at det blir en pf? må man ikke ta i betraktning det jeg har vært igjennom?

MÅ understreke at jeg vanligvis ikke er noen avhengig person, men har fått en sterk dødsangst etter det som skjedde med meg. Er det riktig å si at jeg har en form for avhengighetspf ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...