Gå til innhold

Den skulle jeg gjerne hatt!!

Anbefalte innlegg

Gjest nynne som ikke akkurat hadde satt seg på bakbeina...
Skrevet

Det var over 800 besøk på akkurat det objektet. Tør jeg anslå at omlag 750 av disse var deg???

fnis fnis.

Gjest hmmmm.....!!!
Skrevet

Ville heller hatt et feriehus i syden. :)

Det er jo greit. Men skulle likevel hatt den!

Hadde ikke sagt nei om noen hadde gitt meg en sånn diamant! Så kunne jeg solgt den, og hvertfall hatt litt penger til et feriehus i syden. :)

Skrevet

Tror du jeg finner noen som vil kjøpe den til meg :o)

Gjest mor i juni
Skrevet

Det er jo greit. Men skulle likevel hatt den!

Hadde ikke sagt nei om noen hadde gitt meg en sånn diamant! Så kunne jeg solgt den, og hvertfall hatt litt penger til et feriehus i syden. :)

Feriehus i syden ja... DA snakker vi nytteverdi. ;o)

*førstemann*

Gjest hmmmm.....!!!
Skrevet

Tror du jeg finner noen som vil kjøpe den til meg :o)

Tja.....en gammel gubbe med kontoen full av penger! :)

Skrevet

Tja.....en gammel gubbe med kontoen full av penger! :)

Jeg vil ikke ha en gammel gubbe :o)

Gjest hmmmm.....!!!
Skrevet

Jeg vil ikke ha en gammel gubbe :o)

Du kan jo gjøre som Anna Nicole Smith!

Gift deg med en gamling, få han til å testamentere pengene sine til deg, så blir du rik til slutt! :)

Skrevet

Gift deg med en gamling, få han til å testamentere pengene sine til deg, så blir du rik til slutt! :)

Godt langt varmt julebad i desember, med et etterfølgende forfriskende snøbad....

Gjør underverker for lommeboka.

Skrevet

Ikke tal om. Jeg er ikke tilsalgs. Ikke engang for en diamant av den dimmen der.

Skrevet

Det er mulig jeg er litt rar, men akkurat diamanter, gull og edelstener bryr jeg meg lite om. Er egentlig ikke så glad i blomster heller.

Hadde jeg hatt en diamantring, øredobber eller kjede så hadde jeg garantert mistet det. Fikk øredobber med safirer av en tante i konfirmasjonsgave. De var kule, men jeg har selvsagt mistet den ene.

Skrevet

Så mye penger. Hadde ikke tørt å bruke dem engang.

Pappa Bjørn
Skrevet

Ja, budene strømmer inn, men om ikke jeg får det jeg forlanger for dem så tenkte jeg å pynte med dem på buret til pip-pip`en.

Gjest hmmmm.....!!!
Skrevet

Ja, budene strømmer inn, men om ikke jeg får det jeg forlanger for dem så tenkte jeg å pynte med dem på buret til pip-pip`en.

haha....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...