Gå til innhold

Noen her som har vunnet noe stort noengang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det største/dyreste jeg har vunnet må ha vært et digert PC-skrivebord til 10 000 kroner. Ellers har jeg vunnet mye rart som champagneglass fra Villeroy & Bosch, strykjern, to digre bokser med Nivea-produkter, toastjern og kjøkkenmaskin.

Annonse

Da jeg gikk i 4 klasse var klassen vår med i en landsdekkende konkurranse (for 4. klassinger). Vi sendte inn noen tegninger fra en bok vi hadde lest på skolen. Og vi vant!! Premiene var: En bok til hver og en av oss. Og så fikk vi besøk på skolen av en norsk forfatter, som vi valgte selv. Vi ble enige om Torild Torstad Hauger (Sigurd Drakedreper, Røvet av vikinger osv). Den siste og største premien: Hele klassen fikk dra til Oslo på bokmesse.

Ellers så har jeg vunnet 250, 200, 130 og sånn i lotto.. og mindre :P

Og kake. Og fruktkurv.

Annonse

skorpionfisken

For ca 12 år siden vant jeg 1.250,- på fotballtipping.

Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har vært gladere for en gevinst. Vi var skrapa blakke, det var 14 dager til lønning, vi hadde panta de siste flaskene - og kjørte rett til butikken og kjøpte masse mat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...