Gjest minipuppen Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Jeg er en dame i 20-årene med mini-bryster. For et år siden ble salget av BH-er i str. AA stanset pga. sekspress mot småjenter. men hva med de voksne som har slike bryster? Vet noen om steder som selger skikkelig push-up i str. 70 AA i Oslo. Ikke proteser eller silikonbabbel, takk. 0 Siter
Gjest megapuppen Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Ikke for å være ekkel, men trenger du egentlig bh når du har så små pupper? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hva med ungdomsavdelingen på H&M? Jeg hadde blåst i hele bhen hvis jeg var deg. det er da mest behagelig uten. 0 Siter
nynne Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Ikke for å være ekkel, men trenger du egentlig bh når du har så små pupper? Mange som syns at det er deilig å gå med lekkert undertøy og bruke det som en detalj under f.eks gjennomsiktige topper selv om de ikke trenger det som "hev og senk" utstyr- som jeg dessverre må. 0 Siter
Gjest bh er fint Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 På kapphal så jeg at de hadde slike her om dagen, Og de var ganske fine også. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Ikke for å være ekkel, men trenger du egentlig bh når du har så små pupper? Bruker man bh med push-up effekt,så forstørrer det litt. Ser mye penere ut med,enn uten. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Ikke for å være ekkel, men trenger du egentlig bh når du har så små pupper? Man trenger dem, av andre grunner enn de som har store. For i det hele tatt å se noenlunde normal ut f.eks. Men jeg har bare 75A, og synes allikevel det er ekkelt å løpe/gå i trapper/hoppe uten bh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.