Gå til innhold

Hvordan tilberede grillet hel kylling??

Anbefalte innlegg

Jeg har noen pakker kyllinger, det står på at de er "grillet hel kylling", og at de er ferskpakket.

Hvordan skal dette tilberedes? Er kjøttet ferdigstekt og skal bare varmes, eller må den stekes? Og i tilfelle hvor lenge?

Det er sånne marinerte kyllinger som fås kjøpt en og en i en pose, fra Prior. Noen som har vært borti dem, og hvordan gjør du det?

Skal de skjæres opp før servering, eller gjør hver og en det selv?

(Spiser sjelden kylling selv, derfor er jeg litt ute på gyngende grunn her...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144942-hvordan-tilberede-grillet-hel-kylling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg spurte da jeg kjøpte en i ferskvaredisken her om dagen, litt tidlig på dagen slik at den ville bli kald før middag og måtte varmes.

"Høy temperatur og kort tid", fikk jeg beskjed om. Ellers blir den tørr.

Takk for tips. :) Skal nok få det til nå, her var det flere bra forslag.

Ville ha varmet den i en Look stekepose. Da blir den skikkelig saftig og god. Forhåndsvarm ovnen på 200 grader, og varm kyllingen i ca 20 minutter.

Håper det kan hjelpe=)

Bon Apètit=)

Takk for tips. :) Skal nok få det til nå, her var det flere bra forslag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...