Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Flyttet tråden hit jeg, før vi bli kjeppjaget av webbis..

Ja, det er kjeeeempelenge siden jeg har sett deg:) *smask*

Går det bra med jr? Han må jo være nesten 1,5 år og prater som en foss, heier på riktig fotballag og løper raskere enn faren sin? :-)

Jeg har ordnet meg når det har vært behov. Men vet du hva? Jeg begynner å få lyst på kjæreste faktisk..Det er noen år siden sist jeg har tenkt i de tanker..*smiler*

Men det er jaggu ikke enkelt å treffe noen man matcher med. Du skal være glad du har det unnagjort:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144962-riksklysa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*kjempesmask*

**klaske på stumpen**

nåja, det finnes øyeblikk jeg skulle ønske jeg var i dine sko, uten en vibrerende sak med tilhørende batterier selvsagt, men som singel...

savner tiden da jeg kun hadde meg selv å tenke på, da jeg kunne "leke" med så mange venninner som jeg ville, uten at noen hadde noe de skulle sagt...

men på den annen side, ville ikke byttet bort Jr mot noe... (høna hadde jeg bytta bort anyday, håper på å få byttet henne bort i en 3-4 kameler når vi drar til Tunisia om ei uke, hehe) han er det beste som har skjedd, men det følger så mye slit med også...

han er i 210 hele tiden, jeg klarer ikke å følge med i timen, han er høyt og lavt, prøver å gjøre seg forstått, jeg skjønner ikke et kvidder, han blir trass fordi pappa ikke skjønner, ja du ser hvor jeg vil :-§ har ikke sovet en hel natt på snart 16 mnd, men hva gjør vel det...

det er forøvrig godt å se deg igjen her også, var redd du hadde tatt hatten din og gått slik som SDD gjorde... har ikke sett noen innlegg fra deg her inne heller på en stund, har du vært opptatt med mannfolk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144962-riksklysa/#findComment-917244
Del på andre sider

tigertrollet

*kjempesmask*

**klaske på stumpen**

nåja, det finnes øyeblikk jeg skulle ønske jeg var i dine sko, uten en vibrerende sak med tilhørende batterier selvsagt, men som singel...

savner tiden da jeg kun hadde meg selv å tenke på, da jeg kunne "leke" med så mange venninner som jeg ville, uten at noen hadde noe de skulle sagt...

men på den annen side, ville ikke byttet bort Jr mot noe... (høna hadde jeg bytta bort anyday, håper på å få byttet henne bort i en 3-4 kameler når vi drar til Tunisia om ei uke, hehe) han er det beste som har skjedd, men det følger så mye slit med også...

han er i 210 hele tiden, jeg klarer ikke å følge med i timen, han er høyt og lavt, prøver å gjøre seg forstått, jeg skjønner ikke et kvidder, han blir trass fordi pappa ikke skjønner, ja du ser hvor jeg vil :-§ har ikke sovet en hel natt på snart 16 mnd, men hva gjør vel det...

det er forøvrig godt å se deg igjen her også, var redd du hadde tatt hatten din og gått slik som SDD gjorde... har ikke sett noen innlegg fra deg her inne heller på en stund, har du vært opptatt med mannfolk?

"nåja, det finnes øyeblikk jeg skulle ønske jeg var i dine sko, uten en vibrerende sak med tilhørende batterier selvsagt, men som singel..."

Ja, er det ikke typisk.. Hadde man bare kunnet få i pose og sekk.. Jeg skjønner godt hva du mener. Det er bare det at det er noe man savner fra singellivet, mens andre ting man gjerne vil ha fra tosomlivet..*grrr*

Det må forresten være vanskelig å være kjærester med en aktiv krabat! Har dere barnefri av og til eller??

Han høres herlig ut, men någet aktiv ja..hehe:)

Er hun verdt 3 kameler så har du nok gjort en bra deal. Det er billigere kvinnfolk der nede som du sikkert kan forhandle bort kamelene i etterpå. Har hørt det er happy hours der med "two for one" ;-)

Jeg har stort sett ikke vært her siden før jul. Har hatt andre ting å styre med og har ikke orket å sitte foran pcn når jeg ikke er på jobb (og jeg kan ikke dol'e på jobb som visse andre..høh)

SDD ber forresten å hilse:) Han er ikke aktiv her lenger nei. Men han er like stor i kjeften og har ikke byttet favorittlag..

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144962-riksklysa/#findComment-917261
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...