Gå til innhold

Har du vært i Portugal?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest portugal er landet!

Ta med kamera! Vi gikk langs kysten og tok masse bilder, og jeg elsker å se på de. Klippene er så fine! Ta en tur langs kysten på en av stiene! Uforglemmelig om du spør meg!

Solkrem kan være lurt å ha med. Vi opplevde litt småkryp på stranda, men har ikke hørt om noen andre som har opplevd det. Skikkelig små, mye mindre enn sandkorn, svarte små. klødde veldig!

Ta med masse godt humør, da er turen redda!

Gjest girly-girl20

Ta med kamera! Vi gikk langs kysten og tok masse bilder, og jeg elsker å se på de. Klippene er så fine! Ta en tur langs kysten på en av stiene! Uforglemmelig om du spør meg!

Solkrem kan være lurt å ha med. Vi opplevde litt småkryp på stranda, men har ikke hørt om noen andre som har opplevd det. Skikkelig små, mye mindre enn sandkorn, svarte små. klødde veldig!

Ta med masse godt humør, da er turen redda!

Esj, de insektene hørtes ikke noe artig ut, men ellers takk for svar!

Gjest girly-girl20

Dit skal jeg og i juni. : ) kanskje vi treffes?

Har lest at det er billig der, 14 kr. for en øl. Hvor lenge skal dere være der? Vi skal en uke.

Vi skal også være der en uke! Har du vært der før? Reiser med Star Tour, 1.-8.juni... gleder meg!!

14 kr for en øl kan man ikke klage på!! :)

Gjest thetraveller

Jeg var innom Faro, Lagos og Sagres i fjor sommer. Forelsket meg hodestups i Lagos, mens jeg synes Faro var en rotete by. Sagres var dønn kjedelig.

Søk på www.webshots.com

Der finner du bilder fra de ulike stedene, så får du se litt selv.

Husk forresten en liten genser eller jakke til kvelden, det er kjølig der med brisen som kommer inn fra havet når sola går ned.

Annonse

Gjest girly-girl20

Jeg var innom Faro, Lagos og Sagres i fjor sommer. Forelsket meg hodestups i Lagos, mens jeg synes Faro var en rotete by. Sagres var dønn kjedelig.

Søk på www.webshots.com

Husk forresten en liten genser eller jakke til kvelden, det er kjølig der med brisen som kommer inn fra havet når sola går ned.

takktakk!!!

• 1 måned senere...
Gjest Elextra

Søk på www.webshots.com

Jeg synes Lagos var en turistfelle, mens Sagres var supersjarmerende. Smaken er som baken :-)

Gjest thetraveller

Jeg synes Lagos var en turistfelle, mens Sagres var supersjarmerende. Smaken er som baken :-)

Sagres var dønn kjedelig, for der var det såvidt vi fikk vite bare den ene hovedgata med en liten kiosk og turistinformasjon, ingenting var åpent heller.

Vi gikk den lange veien ut til uhm... hva het det nå igjen... et forblåst fort som visstnok var helt ute på spissen - "verdens ende". Jeg klarer ikke huske navnet på det akkurat nå... Det var seks kilometer å gå på en rett strekning dit, og det er moro å ha vært der, om ikke annet :)

Gjest Elextra

Sagres var dønn kjedelig, for der var det såvidt vi fikk vite bare den ene hovedgata med en liten kiosk og turistinformasjon, ingenting var åpent heller.

Vi gikk den lange veien ut til uhm... hva het det nå igjen... et forblåst fort som visstnok var helt ute på spissen - "verdens ende". Jeg klarer ikke huske navnet på det akkurat nå... Det var seks kilometer å gå på en rett strekning dit, og det er moro å ha vært der, om ikke annet :)

Om en er ute etter masse turistattraksjoner er nok ikke Sagres stedet, nei. Men om en ønsker et lite sted med kun et fåtall restauranter og barer, mulighet for kontakt med lokalbefolkningen, hvor en stadig treffer igjen de samme menneskene, og da IKKE de en treffer på charter-målene, om en ønsker å se noe av Portugals mest dramatiske landskap og vakreste strender - DA kan Sagres være stedet! :-)

Gjest thetraveller

Om en er ute etter masse turistattraksjoner er nok ikke Sagres stedet, nei. Men om en ønsker et lite sted med kun et fåtall restauranter og barer, mulighet for kontakt med lokalbefolkningen, hvor en stadig treffer igjen de samme menneskene, og da IKKE de en treffer på charter-målene, om en ønsker å se noe av Portugals mest dramatiske landskap og vakreste strender - DA kan Sagres være stedet! :-)

Jeg så aldri noen strender der jeg, bare høye klipper med stupbratte sider rett ned i havet. Og det blåste sånn at man kunne legge seg på vinden. Det var veldig upraktisk med skjørt den dagen ;)

• 2 uker senere...
Gjest girly-girl20

Og hvordan var turen?

Så artig at du husket det så lenge etter at jeg sendte innlegget da! :)

Jo, turen var fin den, men en uke var altfor lite. Det hadde kanskje også vært litt mer spennende å reise med en liten gjeng enn bare med én til. Men må innrømme at jeg koste meg, og fin og brun har jeg også blitt!! :)

Og hvem er du som spør da? Har du vært på samme sted selv kanskje?

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...