Gå til innhold

til NHD vedr Aurorix


mally

Anbefalte innlegg

Zoloft virket ikke på meg, men Aurorix har virket veldig bra.

Jeg er for tiden depresjons- og angstfri.

Jeg ble optimistisk etter min første time hos psykolog. Hun mente at jeg skulle fortsette med Aurorix selv om jeg føler meg depresjons- og angstfri.

Hvorfor tror du at Aurorix virker og ikke Zoloft. Jeg vil bruke medisin resten av livet hvis det er slik at jeg slipper flere depresjoner.

Hva mener du?

mvh en optimistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sentralnervesystemet/hjernen er svært komplisert bygget, og selv depresjoner kan ha ulike årsaker når det gjelder den biokjemiske forstyrrelsen.

Hos deg har det altså vist seg at Aurorix korrigerer fint for denne forstyrrelsen. Det kan du være glad for, for etter min mening er Aurorix den AD med den gunstigste bivirkningsprofil.

Hvor lenge du skal bruke den, er i hovedsak avhengig av hvor mange episoder med depresjon du har hatt til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...