Gjest sandex Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Heisann! Hvor kan man på enkleste måten finne en stilfull ramme som man kan ha rundt tekst/bilde i et word-dokument. Skal passe til konfirmasjons-sanger - og forsiden... de som ligger i Word er jo så stygge På forhånd tuuusen takk for hjelpen!!! 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Du kan få kjøpt ferdige ark med rammer og forskjellige mønster og bilder. Det er dyrt å kjøre ut sider med mye farge på, så å kjøpe ferdige ark kan bli like billig. Og så tar det ikke så lang tid med utskriften. Mye grafikk er kjempeseint å få printa ut. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Du kan få kjøpt ferdige ark med rammer og forskjellige mønster og bilder. Det er dyrt å kjøre ut sider med mye farge på, så å kjøpe ferdige ark kan bli like billig. Og så tar det ikke så lang tid med utskriften. Mye grafikk er kjempeseint å få printa ut. Neida, en helt enkel sorthvitt ramme tenkte jeg på... og jeg kan ikke kjøpe ferdig-ark Billigere å gjøre det på jobben - hehe . 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Neida, en helt enkel sorthvitt ramme tenkte jeg på... og jeg kan ikke kjøpe ferdig-ark Billigere å gjøre det på jobben - hehe . Tool -> Borders and shading 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Tool -> Borders and shading at det er ikke noe fancy greier der da, men du kan jo se om noe faller i smak 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.