Gå til innhold

Nå er jeg så lei...

Anbefalte innlegg

Gjest lei student

av å lese til den f*rbannede eksamen!!!

Nå har jeg lest pensum, markert hvor jeg kan finne svar på spørsmål som læreren har gitt oss (får av de til eksamen), og begynt å svare på spørsmålene!

Har idag fått gjort 6 spørsmål og skrevet disse inn på data. Dette har tatt rundt 5 timer....gleder meg til å fortsette (neppe). Hvis alle tar like lang tid, så vet jeg ikke når jeg skal bli ferdig med dette!

Og når jeg endelig er ferdig, så skal svarene sendes til læreren, slik at han kan se over dem, og gi tilbakemelding om dette er bra, og om jeg vil klare meg på eksamen med disse svarene.

Å gud jeg er lei! Men det var godt å få klage litt!!!

Jeg hater foretaksstrategi!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145039-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste er jo at spørsmålene er fra hele pensum!!!Og det er sinnsykt lange svar! Vet ikke hvordan i all verden jeg skal klare å huske alt dette!

Men da kan du jo sammenligne deg med meg, som skal ha eksamen over et pensum som dekker 40 vekttall (120 studiepoeng.) Jeg får ingen spørsmål eller hint om hva eksamen dreier seg om, har 5 eksamensdager (hvorav den ene er på 9 timer) og får kun en felles karakter! Prøv å husk alle de 1000vis av sidene jeg må huske...

Skjønner at du er lei, men om du bare legger i litt innsats på de spørsmålene du har forann deg, så kan du da umulig stryke? Du tror ikke du husker stoffet, men i og med at du jobber med det så vil det feste seg på et eller annet vis.

Bit tenna sammen, så blir sommeren bra :)

Men da kan du jo sammenligne deg med meg, som skal ha eksamen over et pensum som dekker 40 vekttall (120 studiepoeng.) Jeg får ingen spørsmål eller hint om hva eksamen dreier seg om, har 5 eksamensdager (hvorav den ene er på 9 timer) og får kun en felles karakter! Prøv å husk alle de 1000vis av sidene jeg må huske...

Skjønner at du er lei, men om du bare legger i litt innsats på de spørsmålene du har forann deg, så kan du da umulig stryke? Du tror ikke du husker stoffet, men i og med at du jobber med det så vil det feste seg på et eller annet vis.

Bit tenna sammen, så blir sommeren bra :)

Føler med deg Nikki. Jeg tar 30 vekttall i år... 26 timer til sammen med eksamener...... BLÆÆÆÆÆ!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...