favn Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Og så ble tida skrudd tilbake til år 0: Pc uten programmer etter ny formattering. Da jeg er en enkel person, må jeg be deg komme med tips til 'må-ha'. Så langt: Ad-Aware og Spybot. Leter etter drivende godt og ikke minst gratis antivirusprogram. Hvilket er best? Jeg må dessuten ha Word 2000, men det kan jeg vel glemme å laste ned fritt? Og ellers? Som antydet, her står det jaggu meg bom stille. Ikke tenk på underholdning, tegne-, illustrasjonsprogrammer osv, det tar jeg etter hvert. Nå gjelder det bare å skalke lukene skikkelig. En ting til: Jeg har gjort det før, men glemt framgangsmåten... Hvordan fjerne ekle Outlook og la Eudora bli epost-klient? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 "Så langt: Ad-Aware og Spybot. Leter etter drivende godt og ikke minst gratis antivirusprogram. Hvilket er best?" Avast har fungert bra for meg, det er gratis. "Jeg må dessuten ha Word 2000, men det kan jeg vel glemme å laste ned fritt?" Du kan laste ned OpenOffice gratis, der finner du både tekstbehandler og regneark og annet nyttig, og du kan både åpne og lagre MS Office-filer. "Og ellers?" Første ting man gjør etter reinstallasjon er å gå på Windows Update og laste ned service packs og alle sikkerhetsoppdateringer. Du må nok gjennom noen runder før du får alt på plass. I tillegg til dette ville jeg lastet ned en vettug nettleser - Opera eller Firefox. Andre nyttige programmer: Acrobat Reader (for å lese pdf), WinRar (er mye kjappere enn den innebyggete zip-funsjonaliteten i WinXP). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 "Så langt: Ad-Aware og Spybot. Leter etter drivende godt og ikke minst gratis antivirusprogram. Hvilket er best?" Avast har fungert bra for meg, det er gratis. "Jeg må dessuten ha Word 2000, men det kan jeg vel glemme å laste ned fritt?" Du kan laste ned OpenOffice gratis, der finner du både tekstbehandler og regneark og annet nyttig, og du kan både åpne og lagre MS Office-filer. "Og ellers?" Første ting man gjør etter reinstallasjon er å gå på Windows Update og laste ned service packs og alle sikkerhetsoppdateringer. Du må nok gjennom noen runder før du får alt på plass. I tillegg til dette ville jeg lastet ned en vettug nettleser - Opera eller Firefox. Andre nyttige programmer: Acrobat Reader (for å lese pdf), WinRar (er mye kjappere enn den innebyggete zip-funsjonaliteten i WinXP). 'Du kan laste ned OpenOffice gratis, der finner du både tekstbehandler og regneark og annet nyttig, og du kan både åpne og lagre MS Office-filer.' Jeg fant faktisk Office-cd'n, så det gikk jo greit. 'Første ting man gjør etter reinstallasjon er å gå på Windows Update og laste ned service packs og alle sikkerhetsoppdateringer. Du må nok gjennom noen runder før du får alt på plass.' Det var gjort allerede. 'I tillegg til dette ville jeg lastet ned en vettug nettleser - Opera eller Firefox.' Du sier noe... 'Andre nyttige programmer: Acrobat Reader (for å lese pdf), WinRar (er mye kjappere enn den innebyggete zip-funsjonaliteten i WinXP).' Acrobat, akkurat. WinRar: Takk for tips. - og takk i sin helhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 "Så langt: Ad-Aware og Spybot. Leter etter drivende godt og ikke minst gratis antivirusprogram. Hvilket er best?" Avast har fungert bra for meg, det er gratis. "Jeg må dessuten ha Word 2000, men det kan jeg vel glemme å laste ned fritt?" Du kan laste ned OpenOffice gratis, der finner du både tekstbehandler og regneark og annet nyttig, og du kan både åpne og lagre MS Office-filer. "Og ellers?" Første ting man gjør etter reinstallasjon er å gå på Windows Update og laste ned service packs og alle sikkerhetsoppdateringer. Du må nok gjennom noen runder før du får alt på plass. I tillegg til dette ville jeg lastet ned en vettug nettleser - Opera eller Firefox. Andre nyttige programmer: Acrobat Reader (for å lese pdf), WinRar (er mye kjappere enn den innebyggete zip-funsjonaliteten i WinXP). Hei igjen - Langsom, men forhåpentligvis stødig vei framover mot ny kvalitetspc. Jeg velger å se på dette som positivt, nå skal jeg ikke legge inn alskens lort, men bare skikkelige greier. Oppdaget at lyd mangler. Prøver jeg å lytte på radio, kommer melding om manglende hardware (!) opp. Det betyr vel at det mangler drivere? Har to installasjonscd-er fra den gangen jeg kjøpte pc'n: CD-RW Blaster og Creative Labs Live!. Er det best å installere disse eller jakte på andre drivere på nett? I så fall, har du noen ide om hvor / hva? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei igjen - Langsom, men forhåpentligvis stødig vei framover mot ny kvalitetspc. Jeg velger å se på dette som positivt, nå skal jeg ikke legge inn alskens lort, men bare skikkelige greier. Oppdaget at lyd mangler. Prøver jeg å lytte på radio, kommer melding om manglende hardware (!) opp. Det betyr vel at det mangler drivere? Har to installasjonscd-er fra den gangen jeg kjøpte pc'n: CD-RW Blaster og Creative Labs Live!. Er det best å installere disse eller jakte på andre drivere på nett? I så fall, har du noen ide om hvor / hva? Mvh Driverne du har på CD er sikkert ganske gamle. Hvis du vet hvilken modell lydkortet ditt er kan du finne nye drivere på produsentens hjemmesider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Driverne du har på CD er sikkert ganske gamle. Hvis du vet hvilken modell lydkortet ditt er kan du finne nye drivere på produsentens hjemmesider. Hvordan i all verden finner man ut hvilken modell lydkortet er? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Driverne du har på CD er sikkert ganske gamle. Hvis du vet hvilken modell lydkortet ditt er kan du finne nye drivere på produsentens hjemmesider. Funnet og installert lydkort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145076-formattert-harddisk-hva-n%C3%A5/#findComment-918539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.